Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #21 Skrevet 13. juli 2004 Jeg er klar over ekstreme jødiske grupper ja ukjente gjest. Blant annet delte ekstreme jødiske grupper server med andre høyreekstreme grupper for sine internet sider da de hadde samme fiende i muslimene. Ekstremister finner man i alle folkeslag. Jeg ser ikke disse jødiske gruppene som noen trussel. Selvsagt holder Usa og andre land rapporter unna offentlighet,men synes du ikke det er oppsiktsvekkende å gjøre dette med en rapport som undersøker rasisme? Jeg er ikke noen sionist eller israelelsker,men jeg støtter staten Israels rett til å eksistere. Norges media er kvalmende ensidig. Jeg synes også det er viktig å bekjempe voldelige grupper.
Krølltoppen Skrevet 13. juli 2004 #22 Skrevet 13. juli 2004 Er du med i den antipsykopat gjengen Valhalla? Kjenner du Pedro og gjengen som var her på KG tidligere og bare spredte muslimhat? Håper du ikke tar spørsmålet ille opp altså.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #23 Skrevet 13. juli 2004 Husker en episode for noen måneder siden da en lærer hadde på seg smykke med en Davidstjerne. Dette hadde han hatt i mange år. Det endte med at han ble nektet å bære dette smykket på skolen siden det var et jødisk symbol og enkelte elever reagerte på dette. Synes dette sier noe om holdninger til jødene. Skolen er en offentlig institusjon som skal gjenspelie nasjonens holdninger. Ville vi gjort det samme om læreren hadde bært et smykke med en halvmåne?
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #24 Skrevet 13. juli 2004 Husker en episode for noen måneder siden da en lærer hadde på seg smykke med en Davidstjerne. Dette hadde han hatt i mange år. Det endte med at han ble nektet å bære dette smykket på skolen siden det var et jødisk symbol og enkelte elever reagerte på dette. Synes dette sier noe om holdninger til jødene. Skolen er en offentlig institusjon som skal gjenspelie nasjonens holdninger. Ville vi gjort det samme om læreren hadde bært et smykke med en halvmåne? Tja, i Frankrike er vel ingen slike symboler lov i skolen.
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #25 Skrevet 13. juli 2004 Er du med i den antipsykopat gjengen Valhalla? Kjenner du Pedro og gjengen som var her på KG tidligere og bare spredte muslimhat? Håper du ikke tar spørsmålet ille opp altså. Nei jeg prøver å holde meg litt mer saklig,men jeg finner siden deres ganske morsom. Det er mange gode poenger der også hvis man ser bort i fra de nye ordene de finner opp.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. juli 2004 #26 Skrevet 13. juli 2004 Usj. My mistake. Tom Krus forvirret meg med Frankrike...*skylde på andre*
Gjest anton.25 Skrevet 13. juli 2004 #28 Skrevet 13. juli 2004 Valhall, du har bare skiftet side. Hadde du levd for ca 60 år siden er sjangsen stor for at du hadde vært antisemitt. Du har bare byttet ut jødene med muslimene
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #30 Skrevet 13. juli 2004 TomKrus, historien jeg viste til om halskjedet med Davidstjernen var fra en norsk skole. Synes derfor det er naturlig å sammenligne med hva som er vanlig praksis her i landet. Personlig synes jeg det skal være lov både å iføre seg et smykke med Davidstjernen og feks hijab eller andre religiøse symboler eller klesplagg. Unntaket synes jeg bør være jobb som krever uniform. Det viktigste bør være like regler for alle, uansett rase eller religion.
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #31 Skrevet 13. juli 2004 TomKrus' date=' historien jeg viste til om halskjedet med Davidstjernen var fra en norsk skole. Synes derfor det er naturlig å sammenligne med hva som er vanlig praksis her i landet. Personlig synes jeg det skal være lov både å iføre seg et smykke med Davidstjernen og feks hijab eller andre religiøse symboler eller klesplagg. Unntaket synes jeg bør være jobb som krever uniform. Det viktigste bør være like regler for alle, uansett rase eller religion.[/quote'] Poenget mitt var at det ikke nødvendigvis var et tegn på antisemitisme, men ønske om å ikke provosere undødvendig. Men en dårlig løsning, det var det. Og meg bekjent er vel det bare snakk om et eksempel og det sier dermed lite om en generell holdning til jøder. Uansett synes jeg det er horibelt at noen faktisk bruker ordet antisemitisme bare fordi Israel blir kritisert.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #32 Skrevet 14. juli 2004 Nå har kvinnen innrømmet at hendelsen er falsk! Dette regner jeg som direkte bevis på at zionister forsøker og påvirke politikere til å innføre strenge "antikritikklover", til fordel for den zionistiske agenda. HER
Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #33 Skrevet 14. juli 2004 Til moderator. Beklager den lange linken, jeg skrudde visst opp hele siden. Trodde dette var av den forumtypen som automatisk kortet ned linker. Beklager! :-( Fikset litt på den jeg Remyline Moderator
Gjest Valhalla Skrevet 14. juli 2004 #34 Skrevet 14. juli 2004 Jeg tar det som et bevis for at det var en forvirret kvinne med oppmerksomhetsbehov. Synd dette,hendelser som dette skjer oftere og oftere og hun ødelegger for motstanden
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2004 #35 Skrevet 14. juli 2004 hakekorset er jo egentlig et symbol i kristendommen opprinnelig
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2004 #36 Skrevet 14. juli 2004 Jeg tar det som et bevis for at det var en forvirret kvinne med oppmerksomhetsbehov. Synd dette' date='hendelser som dette skjer oftere og oftere og hun ødelegger for motstanden[/quote'] Så du mener det hadde vært fint om det hadde vært tilfelle at muslimer hadde gjort det. Du kjeder deg hvis du ikke får hetset muslimer en dag eller to?
Gjest Valhalla Skrevet 14. juli 2004 #37 Skrevet 14. juli 2004 Nei,poenget er at dette problemet er stort,da er det synd med mennesker som dette. Kjenner selv jøder i Oslo som ble banket opp av muslimer fordi de var jøder,kvinnelige jøder. I frankrike er problemet helt ute av kontroll.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2004 #38 Skrevet 14. juli 2004 Så da skal alle muslimer bli banket opp da eller? Joda, de fortjener det jo...
Gjest Valhalla Skrevet 14. juli 2004 #39 Skrevet 14. juli 2004 Ser du signerer med provokatør,jeg er mot vold,hvor har jeg skrevet at muslimer skal bankes opp?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2004 #40 Skrevet 14. juli 2004 Ser du signerer med provokatør' date='jeg er mot vold,hvor har jeg skrevet at muslimer skal bankes opp?[/quote'] Det har du ikke sagt. Men du indikerer at alle muslimer skal bli straffet for noe noen muslimer gjør. Jeg vil heller ikke ha ansvaret for at kristne har myrdet indianere i Amerika heller, takk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå