Gjest Valhalla Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 Jeg lurer på hvorfor Vg omdøper disse til nazister når det er ganske klart at det dreier seg om muslimer. Det er trist med den nye anti semitismen i Europa som kommer fra muslimer og venstreekstremister. Historien er dømt til å gjenta seg selv tydeligvis. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234522 "Etter å ha revet til seg vesken og rotet rundt i den, fant de papirer som refererte til den rike 16. bydel i Paris. Deretter skal de ha sagt «det finnes bare jøder i det 16. distriktet», skriver BBC News. Ifølge BBC beskrives overfallsmennene som unge og av nord-afrikansk avstamming. Angriperne dyttet deretter kvinnen over ende, skar av store deler av håret med kniv og tegnet et hakekors på magen hennes. Ingen av de andre passasjerene om bord løftet en finger under opptrinnet, som også veltet kvinnens 13 måneder gamle baby ut av barnevognen. "
Gjest Devil's Spawn Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Rasister finner man vel stort sett over alt, gjør man ikke? Edit: Jeg skrev nazister. Dersom muslimer kaller seg nazister får det være dems sak, men da har de i så fall misforstått litt.
Dru Skrevet 13. juli 2004 #3 Skrevet 13. juli 2004 I disse tilfellene så har det vel lite med etnisk tilhørighet å gjøre, men mer med personlig galskap.
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #4 Skrevet 13. juli 2004 Det er fullt mulig å være både neger og nazist,det er det eksempel på i Sverige. Det nye jødehatet blomstrer i europa fra muslimske innvandrere og rødfacistene,det er på tide å ta et opprør med det igjen før det kommer helt ute av kontroll.
minniepus Skrevet 13. juli 2004 #5 Skrevet 13. juli 2004 Jeg lurer på hvorfor Vg omdøper disse til nazister når det er ganske klart at det dreier seg om muslimer. "Ifølge BBC beskrives overfallsmennene som unge og av nord-afrikansk avstamming." Det står vel ikke at de er muslimer? Men; det er grusomt at noen kan gjøre noe sånt, og ikke bedre at ingen av tilskuerne ikke grep inn.
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #6 Skrevet 13. juli 2004 Jeg lurer på hvorfor Vg omdøper disse til nazister når det er ganske klart at det dreier seg om muslimer. Og hakekors er et vanlig symbol for muslimer?
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #7 Skrevet 13. juli 2004 Ja faktisk TomKrus,Mein Kampf er en bestselger i arabiske land. Muslimer og nazister samarbeidet under krigen mot sin felles fiende. Halvparten av unge jøder flytter fra Norge http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle252299.ece Han forteller at mange jøder er redde for å gå med religiøse symboler og sier jødefiendtligheten i Norge er økende. Det mener Kirschner media har mye av skylden for. - Det er ikke noe hyggelig å følge med i medier som har en ensidig, og mange ganger sårende vinkling. Sånn jeg ser det, behandles Israel annerledes enn mange andre land. Norske medier bør i større grad ta tak i andre konflikter, så vel som Midtøsten-konflikten, sier han til Vårt Land.
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #8 Skrevet 13. juli 2004 Ja faktisk TomKrus,Mein Kampf er en bestselger i arabiske land. Muslimer og nazister samarbeidet under krigen mot sin felles fiende. Vil tippe det er like vanlig som blant kristne, men man kaller da ikke kristne nazister av den grunn. De kristne som bruker slike symboler, derimot, de er nazister. Likeså de muslimene som bruker dem.
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #9 Skrevet 13. juli 2004 Selvsagt,de som bruker symbolene er det. trodde du mente at det ikke fantes.
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #10 Skrevet 13. juli 2004 Selvsagt' date='de som bruker symbolene er det. trodde du mente at det ikke fantes.[/quote'] Nei, det trodde jeg ikke, men poenget mitt var at du reagerte på at de ble kalt nazister og ikke muslimer. Det interessante her var at det var nazister, ikke hvilken religion de hadde. Hvor får du det fra at de var muslimer forresten?
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #11 Skrevet 13. juli 2004 Var litt rask til å trekke konklusjoner der ja,nordafrikanere er veldig sannsynlig muslimer. Dessuten har det vært så mye angrep på jøder fra muslimer. Som sagt,rask til å trekke konklusjoner. Det forandrer ikke den nye antisemitismen som på ny blomstrer i europa, skal vi aldri bli kvitt dette onde?
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #12 Skrevet 13. juli 2004 Var litt rask til å trekke konklusjoner der ja,nordafrikanere er veldig sannsynlig muslimer. Dessuten har det vært så mye angrep på jøder fra muslimer. Som sagt,rask til å trekke konklusjoner. Det forandrer ikke den nye antisemitismen som på ny blomstrer i europa, skal vi aldri bli kvitt dette onde? Fremmedfientlighet og rasisme vil vi nok alltid slite med. Men tror ikke antisemitismen blomstrer på tilsvarende måte som tidligere. Faktisk er det mange som primært har problemer med staten Israel, og ikke jøder generelt, men det vil så klart alltid være tullinger som vil angripe jøder generelt for det, på samme måte som andre tullinger tror enhver muslim er en terrorist.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #13 Skrevet 13. juli 2004 Jeg lurer på hvorfor Vg omdøper disse til nazister når det er ganske klart at det dreier seg om muslimer. Det er trist med den nye anti semitismen i Europa som kommer fra muslimer og venstreekstremister. Historien er dømt til å gjenta seg selv tydeligvis. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234522 "Etter å ha revet til seg vesken og rotet rundt i den, fant de papirer som refererte til den rike 16. bydel i Paris. Deretter skal de ha sagt «det finnes bare jøder i det 16. distriktet», skriver BBC News. Ifølge BBC beskrives overfallsmennene som unge og av nord-afrikansk avstamming. Angriperne dyttet deretter kvinnen over ende, skar av store deler av håret med kniv og tegnet et hakekors på magen hennes. Ingen av de andre passasjerene om bord løftet en finger under opptrinnet, som også veltet kvinnens 13 måneder gamle baby ut av barnevognen. " "Den 23 år gamle kvinnen som anmeldte overfallet skal ifølge henne selv ha blitt grovt skjendet av seks unge menn på lokaltoget til Paris fredag morgen. Nå stiller politiet spørsmål ved anmeldelsen til kvinnen som politiet kaller Marie L. " http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234669
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #14 Skrevet 13. juli 2004 Helt enig i at medias fremstilling er veldig ensidig. Ingen tvil om at norsk presse sympatiserer med palestinerne eller muslimene. Noe annet er liksom ikke politisk korrekt. Jeg har bodd i Isralel. Så da konflikten fra begge sider. Jeg er selv kristen, men hadde venner blandt både jøder og muslimer. Denne konflikten er ikke ensidig, men gjensidig. Min erfaring er at terrorhandlingene muslimene utfører rammer flere tilfeldige og uskyldige sivile. Eneste provokasjonen er at de er jøder. Palestinerne provoserer i større grad frem militære reaksjoner fra den israelske hæren. I de tilfellene er det oftere aggressive demonstranter og stenkastende personer som blir utsatt. Selv om også disse angrepene dessverre også han rammet tilfeldige og uskylige sivile. Forskjellen er at det i større grad da var et uhell at sivile ble rammet . Når busser med sivile blir bombet er det en bevisst handling mot en jødiske personer. Eneste motivet er at de er jøder. Jeg tor at medias vinkling av konflikten er med på å gi grobunn for antisemitismen. Dette kombinert med økt innvandring av muslimer i nord europa.
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #15 Skrevet 13. juli 2004 Halvparten av unge jøder flytter fra Norge http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle252299.ece Det bør høre med til "historien", at det ikke er kun ufrivillig flytting det dreier seg om her, da Sharon (og andre høyreekstreme zionister i Likudpartiet) faktisk går ut offentlig og tilbakekaller jøder til Israel, med løfter om et godt liv. Det finnes jødegrupper (zionister) i europa som faktisk bedriver infiltrasjon i media for å spre usannheter om "det voldsomme jødehatet blandt europeere". Dette gjør de for å få lurt "lovmakerne" i EU til å få tredd lover nedover ørene på EU-borgere, slik at man får strenge straffer bare for å nevne NOE negativt om agendaen til zionistene. Jeg kan ikke påstå at slikt jødehat overhodet IKKE finnes (desverre), men pr. i dag så er dette "jødehatet" overdrevet til de grader! Det er ikke jødehat som rir Europa - det er misfornøydheten med den Zionistiske Agenda (Likudpartiets ønske om å regjere hele midtøsten [eller hele verden for den saks skyld]) Han forteller at mange jøder er redde for å gå med religiøse symboler og sier jødefiendtligheten i Norge er økende. Det mener Kirschner media har mye av skylden for. Igjen....Snikksnakk, mediainfiltrering, løgn og forsøk på å hjernevaske befolkningen, fra Kirschner's side.
Gjest Poirot Skrevet 13. juli 2004 #16 Skrevet 13. juli 2004 Krigens nazizster var kristne og nazister på en gang. De ble kalt nazister, ikke kristne. Skulle tro det samme gjaldt for muslimske nazister.
Gjest Valhalla Skrevet 13. juli 2004 #17 Skrevet 13. juli 2004 Infiltrasjon i media? Hemmelig grupper? Vanlig antisemitiske holdninger det der. Tilfeller av vold mot jøder,angrep på synagoger og jødiske gravstøtter er veldokumentert de. Eu prøvde faktisk å holde tilbake en rapport om jødehatet i europa fordi den konkluderte med at særlig muslimer var de skyldige og ikke høyreekstreme
Gjest Eir Skrevet 13. juli 2004 #18 Skrevet 13. juli 2004 Vil tippe det er like vanlig som blant kristne' date=' men man kaller da ikke kristne nazister av den grunn. De kristne som bruker slike symboler, derimot, de er nazister. Likeså de muslimene som bruker dem.[/quote'] Håper ikke dere definerer hvem som er nazist ut fra symbolene de bruker. Hakekorset er jo det gamle solkorset, og det blir brukt av mange, alt fra åsatruere til hinduer. Det som definerer en nazist må da gå på ideologi?
Gjest TomKrus Skrevet 13. juli 2004 #19 Skrevet 13. juli 2004 Jeg er klar over det, men gadd ikke skrive et langt innlegg for å ta med eventuelle forbehold. I dette tilfelle hvor det var snakk om antisemitisme og påføring av slike symboler på kvinnen, kaller jeg det nazisme. Lite sannsylig det var åsatruere som var ute og skvettet sitt territorium her.Og lite sannsynlig det var noe som helst, da kvinnen mulig fant opp det hele
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2004 #20 Skrevet 13. juli 2004 Infiltrasjon i media? Hemmelig grupper? Vanlig antisemitiske holdninger det der. Infiltrasjonen i media fra zionistiske grupperinger (zionister er ikke det samme som jøder) , er da overhodet ingen ny ting. De fleste ekstreme politiske grupperinger bedriver da slikt iblandt! Det er da heller ikke snakkk om "hemmelige grupper her. Alle vet da at slike grupper finnes i både Frankrike og Tyskland (dog jeg husker ikke navnene i farten her nå). Angående de "antisemitiske holdninger" du tilegner meg, så vil du muligens oppdage etterhvert som skribleriene mine dukker opp her, at jeg overhodet IKKE er noen jødehater, ettersom jeg ikke greier å hate noen som jeg ikke kjenner!! Tilfeller av vold mot jøder,angrep på synagoger og jødiske gravstøtter er veldokumentert de. Jeg kan dokumentere HER&NÅ, at nasjonalistiske jøder og israelske soldater bedriver/bedrev regelrett mobbing av palestinere. Ikke bare mobbing, men også daglig vold! Skal jeg? Jeg kan ikke garantere at synet på "hvirkeligheten" din forblir den samme etterpå altså! Eu prøvde faktisk å holde tilbake en rapport om jødehatet i europa fordi den konkluderte med at særlig muslimer var de skyldige og ikke høyreekstreme Og IsraelUSA har liksom ikke tilbakeholdt rapporter som kan virke avslørende? *bah* Kom igjen nå da! Ikke la deg manipulere så lett!! Vær et menneske og se forbi all propagandaen som blir spredd rundt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå