Gå til innhold

Den nye kona til George Clooney - flott?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Like barn leker best - stemmer ofte innen valg av partner, for de kunne ha vært søsken :O Håper dette ekteskapet holder og at de er lykkelige sammen, er altfor mange kjendiser som skiller seg og vraker forhold.

Synes hun er en flott dame, og Clooney må jo mene det samme da han ble gift med henne. Ser også ut som om hun har noe mer i topplokket enn andre bimboer som blir gift med disse hollywoodmennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke hun er spesielt pen, helt gjennomsnittlig. Ser både penere og mindre pene damer på en alminnelig dag (okey da, ikke hver dag man ser damer som er så myye penere enn henne) :-) det hun derimot har er en stemme! Hun har valgt et fantastisk yrke og hun står for mye som er så bra, og jeg håper Mr Clooney er fornøyd med konevalget! :-D

Endret av Mb26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svensk damtidning mener Alamuddins brudekjole fra Oscar de la Renta er kopiert av prinsesse Madeleines. Haha, renommert menneskerettighetsadvokat på 36 år og verdenskjent luksusdesigner henter inspirasjon fra en jallaprinsesse i Sverige liksom.. Litt vel høy tiltro til det svenske knugahusets inflytelse? :)

Anonymous poster hash: d745f...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svensk damtidning mener Alamuddins brudekjole fra Oscar de la Renta er kopiert av prinsesse Madeleines. Haha, renommert menneskerettighetsadvokat på 36 år og verdenskjent luksusdesigner henter inspirasjon fra en jallaprinsesse i Sverige liksom.. Litt vel høy tiltro til det svenske knugahusets inflytelse? :)

Anonymous poster hash: d745f...3dc

Er ikke det litt typisk? Norge er jo også sånn.. "Vi-er-best-i-verden-holdning". Mange som får seg en smell på selvtilliten når de oppdager at knøttelandet vi er fra (og Sverige) ikke har særlig innflytelse på noen..

Anonymous poster hash: 2e7e8...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det viktig?

Det er omtrent like viktig som å diskutere utseende på damen hans vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, hun er pen, men det er jo mye mer interessant at hun er menneskerettsadvokat :blomst:

Du har fått med deg hvem hun har forsvart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått med deg hvem hun har forsvart?

hvis det er Gadaffis spion du sikter til så syntes jeg fremdeles dette er mer interessant enn hvordan hun ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis det er Gadaffis spion du sikter til så syntes jeg fremdeles dette er mer interessant enn hvordan hun ser ut...

Nja, jeg synes det er mer interessant hvordan det i ettertid har kommet frem at hennes mors bror er siktet for ulovlig våpenhandel i Frankrike....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg synes det er mer interessant hvordan det i ettertid har kommet frem at hennes mors bror er siktet for ulovlig våpenhandel i Frankrike....

utvilsomt en mer intéressant historie, for hvordan hun ser ut er jo ganske uinteressant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så srygge folk er her inne da.

Typisk KG kjerringene vet du. Sikkert bare sjalusi og ikke gidder å unne andre suksess.

Anonymous poster hash: 5d033...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

utvilsomt en mer intéressant historie, for hvordan hun ser ut er jo ganske uinteressant...

Nja, hun ser jo ut som en ordinær kvinne fra midt østen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...