Gå til innhold

Hva hjelper mot hemoroider?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann dere!

Jeg tror at jeg har en hemoroide. Jeg har lest litt om det på nettet og det passer til "mitt problem". Jeg har funnet ut at jeg må gjøre noe med dette, siden det har vart i over 3 uker. Hver gang jeg bæsjer så gjør det vondt og det svir litt. Jeg har sett i et speil mens jeg satt på huk og så en liten rift utenfor endetarmen. Men i dag så kjente jeg litt oppi der (litt ekkelt ja, men ville kjenne om det var "noe der"). Og da kjente jeg en liten klump/bylle. Denne var litt vond og ta på og svei litt.

Jeg har lest så mye forskjellig på nettet om behandlingsmetoder, og det forvirrer meg. Noen sier at alcosanal kun hjelper for en periode, og så kommer hemoroidene igjen.

Finnes det salver som hjelper? Kjerringråd?

Jeg må bare si at jeg har hatt analsex 1 gang mens jeg hadde denne hemoroiden (før jeg skjønte at det var det). Men da var det ikke vondt...Men brukte en del glidemiddel da, så det har vel litt å si.

Anonymous poster hash: 9c59d...5d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scheriproct hemoridesalve, mykere avføring og i verste fall operasjon.

Følg pakningsvedlegget på Scheriprocten, bruk også tuten som følger med for å få salve inn til hemoriden, bedrer det seg ikke i løpet av en uke kontakter du lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...