Gå til innhold

Et vondt brudd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 3 uker siden gjorde kjæresten min det slutt. Han sa at han ikke hadde følelser for meg. Selvfølgelig, det må man jo bare respektere selv om det gjør vondt. Men det jeg IKKE skjønner er måten han oppførte seg før han dumpet meg. Det er snakk om kun 2 uker tidligere at han foreslo at vi skulle flytte sammen, reise til utlandet, sa jeg betød så mye for han og var redd for å miste meg, og at han har snakket mye om meg til både venner og familie. Så gjør han det plutselig slutt?! Det gir jo overhodet ikke mening? Måten han slo opp på var at han sluttet å ta kontakt og svarte "care" på meldinger osv fra meg. Det endte til slutt at JEG måtte dra det ut av han og spørre hva som var galt. Noe han sa under den samtalen var at han hadde møtt en jente på nach i fylla for en uke siden, og påstod han hadde fått følelser for henne?? Hva med alt han hadde sagt til meg da? De gangene han så meg inn i øynene og sa han var glad i meg, var det bare løgn? Jeg synes ikke måten han gjorde det på var noe pent, og jeg er fortsatt sjokkert over hvordan hans følelser kan ha endret seg så fort. For man foreslår vel ikke å flytte sammen hvis man ikke har følelser for personen?

Sliter veldig mye om dagen, og det er så smertefult at den personen du har snakket med daglig i over 1 år, plutselig ikke er en del av livet ditt lenger, og har blitt en person du "kjente en gang".. Prøver virkelig å aktivisere meg og få tankene over på andre ting, men det er ikke lett!

Er det noen som har vært igjennom det samme, og kan fortelle meg hvordan jeg skal klare å komme over han? Er bare så DRITT lei av å være sint og lei meg, og trenger virkelig noen å snakke med som vet hva dette vil si..

Anonymous poster hash: 97a94...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det samme skjedde akkurat med meg, bortsett fra at han ikke hadde funnet seg en annen (som jeg vet om). Jeg fokuserte på mitt jeg og slo meg til ro med at det var hans sitt tap, og at det ikke er mange jenter som vil ha han (bortsett fra de som ikke har krav da forsåvidt) er glad det ble slutt, selv om jeg savner ex'en til tider, men måten han oppførte seg på, noen uker før det ble slutt (care på meldinger, bare kom med dritt slenging og litt til) viser hvordan personen er. Umoden rett og slett :) du vil vel heller ha en person som er ærlig mot deg? Enn en som bare unngår å si sannheten? Forstår at det er vanskelig, skal innrømme at jeg fortsatt er glad i ex'en og at han var bra på andre områder, men samtidig så er de handlingene han gjorde på sluttennok til at jeg ikke vil ha han tilbake :)

Anonymous poster hash: 9cd13...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...