AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Har hørt enkelte si at enkelte jenter er for pene til at dere gutter tør å knulle dem? Kan det være tilfelle? Er man glad i noen, så vil man jo knulle en uansett mener nå jeg? Men når det blir sagt sånne ting; "du er for pen til å ha sex med, jeg blir liksom sjenert for deg", i forhold til andre jenter. er dette en finere måte å si, jeg liker deg ikke godt nok på? eller hva.... Anonymous poster hash: d035a...083
Uredd Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Har hørt enkelte si at enkelte jenter er for pene til at dere gutter tør å knulle dem? Kan det være tilfelle? Er man glad i noen, så vil man jo knulle en uansett mener nå jeg? Men når det blir sagt sånne ting; "du er for pen til å ha sex med, jeg blir liksom sjenert for deg", i forhold til andre jenter. er dette en finere måte å si, jeg liker deg ikke godt nok på? eller hva.... Anonymous poster hash: d035a...083 Nei. Gutten er ærlig med at du gjør ham usikker. Da trenger han bare en tydelig tilbakemelding på at du er interessert. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå