Gå til innhold

16-årige jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns jenter på denne alderen er så flotte. Iallefall ganske ofte. Er det galt av meg å tenne på det når jeg er mer enn tiåret eldre? Galt å praktisere det, selv om det er lov?

Det er en ren fysisk tiltrekning, fordi kroppene er stramme og huden fin og myk. Det er noe rent og uskyldig ved dem.

Regner med damene her er klare med øksa, men dette er ikke ment som provokasjon, altså.

Anonymous poster hash: 5b011...5ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er problematisk å tenne på barn? Du forstår vel kanskje selv hva svaret på det er?

Anonymous poster hash: f897d...1cb
Skrevet

Du tror 16åringer er uskyldige? :fnise: Da er du naiv:P

Anonymous poster hash: e351e...13c
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Det er selvsagt ikke noe galt i å tenne på det, om enn noe spesielt? Jeg mener, er det så stor forskjell på kroppen til ei på 16 og ei på 20-22 år? Sånn bortsett fra pupper og hofter, som gjerne endrer seg i løpet av disse årene. Jeg hadde enda litt valpefett som 16-åring, og så mye mye bedre ut da jeg var 20.

Og ja, det er galt å involvere seg med ei på 16 når du selv er 26. Ei jente på 16 er fortsatt et barn, på visse områder, selv om hun gradvis trer mer inn i voksenverden. Når du er 30 må du gjerne finne deg ei på 20 altså. Det blir noe annet igjen.

Endret av Teriyaki
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Lovlig er du innafor. Moralsk er du langt utenfor i min bok.

• Liker 2
Skrevet

Om det er problematisk å tenne på barn? Du forstår vel kanskje selv hva svaret på det er?

Det der er tåpelig hersketeknikk, og det vet du.

• Liker 2
Skrevet

Når man nærmer seg 30, burde man ha utviklet seg såpass at man ikke lenger tenner på 16-åringer. Menn som stopper opp på det trinnet i utviklingen, takler ikke kvinner som er mer jevnaldrende, og må gå etter småjenter. Når det i tillegg bare dreier seg om sex og tenning, synes jeg det er alarmerende.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Syns jenter på denne alderen er så flotte. Iallefall ganske ofte. Er det galt av meg å tenne på det når jeg er mer enn tiåret eldre? Galt å praktisere det, selv om det er lov?

Det er en ren fysisk tiltrekning, fordi kroppene er stramme og huden fin og myk. Det er noe rent og uskyldig ved dem.

Regner med damene her er klare med øksa, men dette er ikke ment som provokasjon, altså.

Hva er det du ønsker deg med en 16 åring tenker jeg.

Om du bare skal ha en knullevenninne så er det min helt personlige mening at du bør tenke deg om en gang til.

Dette fordi forskjellen mellom dere er så urimelig stor akkurat i den 10 årige alsersspennet du skisserer.

Hun er muligens sisteåret på ungdomsskolen (i alle fall når vi kommer over nyttår for dem som da fyller 16 på våren), og du er ferdig med din egen utdannelse og i full jobb.

Det er lov å synes de er pene, men det er dumt å søke seg til dem med begrunnelsen kun for å pule.

Skrevet

Helt normalt å tenne på jenter i 16-20 års alderen. Men går ofte i perioder i livet, akkurat som MILF fenomenet ofte også er periodevis.

Anonymous poster hash: 66633...8d6
  • Liker 1
Skrevet

Nå får du gi deg. Når du påstår en 16 åring er et barn sier du med andre ord at TS er pedofil, noe som ikke stemmer ut ifra innlegget. En 16 åring er ikke et barn. Stor forskjell på en 16 åring og en 12 åring og det er ikke noe GALT i å tenne på en 16 år gammel person når man er over 25, det er vel heller det at det er veldig tabu og ikke sosialt akseptert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...