Gå til innhold

Jeg tenner på rase

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er svak for mørke damer, og tenner i all hovedsak på disse, enten det er latinas, afrikanere eller asiater.. Det er noe eksotisk ved det. Hvite, bleike damer blir ikke det samme og noe kjedelig.

Har dere damer også slike fantasier om mørke menn?

Anonymous poster hash: 9bff3...2f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner bare på nordiske menn, altså min tilsvarende. Syns ikke noe om mørke menn, særlig ikke asiatiske og afrikanske...

Anonymous poster hash: 3617f...5c8

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenner på menn fra balkan jeg. Hvite med mørkt hår. Afrikanske og asiatiske er ikke helt min type egentlig.

Bra folk har forskjellig smak, så finner nok alle noen de liker!

Skrevet

Jeg tenner på asiater. Har en venn fra sri lanka som er sinnsykt deilig.

Anonymous poster hash: 6d501...8a6

Skrevet

Jeg tenner utelukkende på hvite menn men jeg synes mørke damer er råflotte. Hadde sikkert vært som deg hadde jeg vært mann :)

Anonymous poster hash: 2a71a...eee
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er svak for mørke damer, og tenner i all hovedsak på disse, enten det er latinas, afrikanere eller asiater.. Det er noe eksotisk ved det. Hvite, bleike damer blir ikke det samme og noe kjedelig.

Det er ikke noe som heter rase. http://raceandgenomics.ssrc.org/Lewontin/

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Skrevet (endret)

Gidder ikke lese linken din, men det er noe som heter rase!Anonymous poster hash: fb658...bf4

Tenker han siktet til at det kun finnes én menneskerase.

Hvis du f eks ser på hunder så finnes det forskjellige raser. En hunderase kan igjen ha flere farger (brun, svart, blanding osv), men det er fortsatt én rase!

Sånn bortsett fra hudfargen og noen andre overfladiske ting (som hårfarge, hårtype og noen andre klassiske genetiske trekk), er det lite som skiller en afrikaner, en asiater og en europereer, forskjellen på en jente og en gutt er faktisk mye større..

Endret av Chicken!
  • Liker 1
Skrevet

Tenker det han siktet til at det kun finnes én menneskerase.

Hvis du f eks ser på hunder så finnes det forskjellige raser. En hunderase kan igjen ha flere farger (brun, svart, blanding osv), men det er fortsatt én rase!

Sånn bortsett fra hudfargen og noen andre overfladiske ting (som hårfarge, hårtype og noen andre klassiske genetiske trekk), er det lite som skiller en afrikaner, en asiater og en europereer, forskjellen på en jente og en gutt er faktisk mye større..

Hehe er jo ganske mye som skiller lengden på pikken på en asiater og afrikaner;)

Anonymous poster hash: 326d0...fe7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gidder ikke lese linken din, men det er noe som heter rase!

Anonymous poster hash: fb658...bf4

Vet ikke om jeg egentlig gidder å svare deg, men gjør det likevel. Du viser ignoranse overfor vitenskapelig tenkning og funn. Menneskerasen er en rase, men variasjonen er stor. Sosialdarwinismen dro det for langt.

Du får argumentere for ditt syn med de rette premissene for nå fremstår

du som en klovn.

Endret av extra
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke noe som heter "forskjellige raser" når vi snakker om mennesker. Man skal være ganske ignorant for å tro at det faktisk er sånn at en afrikaner og en nordmann er to forskjellige arter/raser. Som nevnt over her..

Anonymous poster hash: 87ea6...4c1

• Liker 1
Skrevet

Det er helt naturlig og helt ok. Noen har preferanser for det kjente og vanlige rundt seg, andre for det mer mystiske og eksotiske. (For en afrikaner kan en norsk kvinne være eksotisk etc)

Å kalle det rase blir uansett feil. Vi er mennesker. Likevel ser vi forskjellige ut, og det er lov å ha ulike preferanser.

Det går begge veier. Kvinner også kan lettere falle eksotiske menn.

Jeg foretrekker mørke kjekkaser, nettopp fordi jeg har et eksotisk utseende selv. Har faktisk aldri vært sammen med en mann som ser "typisk" norsk ut. Det er ikke noe galt i det. Det har bare blitt sånn, uten at jeg har tenkt spesielt over det.

• Liker 1
Skrevet

Liker bare hvite damer med blek hud, egentlig. Kan også finne noen asiatiske damer attraktive. Korea, Japan, Kina osv. De med lys hud.

Mørk hud for min del er ikke attraktivt i det hele tatt

Anonymous poster hash: a0856...e2b
Skrevet

Mørke damer pirrer meg.

Skrevet

Det er ikke noe som heter "forskjellige raser" når vi snakker om mennesker. Man skal være ganske ignorant for å tro at det faktisk er sånn at en afrikaner og en nordmann er to forskjellige arter/raser. Som nevnt over her..

Anonymous poster hash: 87ea6...4c1

Det er forskjell på art og rase i systematikken. Og ingen her har vel ment at asiatere og afrikanere er forskjellige arter. Mennesket er en art. Afrikanere er ikke en egen art.

Om raser finnes eller ikke har nok like mye med politiske og ideologiske grunner som genetiske grunner. Går vi et stykke bakover i historien ble vi oppdelt i raser av vitenskapen. Men med tanke på hvor mye betent historie det er på dette området, har nok ideen om forskjellige raser også forsvunnet.

Anonymous poster hash: 8b4ba...53b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er ikke noe som heter "forskjellige raser" når vi snakker om mennesker. Man skal være ganske ignorant for å tro at det faktisk er sånn at en afrikaner og en nordmann er to forskjellige arter/raser. Som nevnt over her.. Anonymous poster hash: 87ea6...4c1

Du er ignorant når du presterer å skrive arter/raser som om de er ekvivalenter og ikke to vidt forskjellige begreper. Raser er grupper med morfologiske og genetiske fekkesnevnere innen en og samme art, ganske enkelt. Endret av la Flaca
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenner mest på menn fra Hadeland

men jeg har hørt at de kan være ganske avvisende i det landet der

Skrevet

Mørke damer er fint, men en fin dame er nok en fin dame uansett hvor hun kommer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...