AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei Vi har planlagt trekant og jeg lurer på om dere som har erfaring med det kan fortelle om det ble problemer i forholdet etterpå, sjalusi etc. Anonymous poster hash: 0be3f...f5e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Ikke gjør det med mindre du er 1000% sikker på at forholdet tåler det. Det er åpningsporten til å ønske å ha sex med andre personer, en blir paranoid og sjalu. Med mindre du vet med absolutt sikkerhet at dere tåler det, IKKE GJØR DET. Det som bare skulle være litt uskyldig morro blir raskt til ett brudd. Anonymous poster hash: 0ce5e...557
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ja, og de utviklet et forhold sammen etter det.Anonymous poster hash: 52ff0...2a4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Men er det noen med erfaring på godt og vondt som kan si hva som skjedde med forholdet Anonymous poster hash: 0be3f...f5e
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Har bare positive erfaringer med det, men så tenner mannen på å dele meg med andre. Hatt mange trekanter, og til og med reist ut alene for å ha sex med en fast, mannen ble spinnvill Men er veldig viktig at dette er noe begge vil prøve, og viktig å prate ordentlig om det, lage kjøreregler osv. Det kan gå veldig bra, og dere får mersmak, men det kan også gå dårlig.. Anonymous poster hash: 5c8b9...798 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Jeg har erfaring, og det skjedde ingenting med forholdet etterpå. Vi hadde en kul opplevelse sammen, og det styrker vel forholdet, akkurat som en ferie eller tur på restaurant, men utover det påvirket det ikke noe som helst. Anonymous poster hash: 3f0a8...a53
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #7 Skrevet 1. oktober 2014 Vi har diskutert og planlagt dette lenge, og det skjer nå til helga. Vi er tente på dette begge to, og samtidig håper vi det gir sexlivet vårt en opptur, det har vært i dvale i over ett år nå. Anonymous poster hash: 0be3f...f5e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2014 #8 Skrevet 1. oktober 2014 Aldri gjort det mens jeg har vært i et forhold, kunne aldri fungert for min del. Men jeg personlig synes trekant er oppskrytt... Anonymous poster hash: c18ee...68e
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 Da har vi prøvd det også, en ny opplevelse var det, med mye humor underveis, vi var kanskje litt "sjenert" begge to etter at han hadde gått lørdags morgen men det retta seg opp og vi kunne spøke om opplevelsen. Nå får vi bare håpe at det fortsetter å holde sexlivet vårt oppe. Anonymous poster hash: 0be3f...f5e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå