Gå til innhold

Ville du ha sett på det som turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg nylig har begynt å holde på med har begynt å sende bilder av penisen sin på snapchat når han er full. Jeg synes ikke det er noe generelt turn on når han gjør det egentlig. Synes det han blir mindre attraktiv når han holder på med sånt og jeg blir liksom ikke noe mer interessert i ham.

Er jeg sær, eller ville du også ha sett på det som turn off?

Anonymous poster hash: d3bbf...e4b
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt fra at jeg synes det er turn off

• Liker 3
Skrevet

Ville kuttet kontakten umiddelbart.

Anonymous poster hash: 0d9ea...77d
  • Liker 7
Skrevet

Jeg ville absolutt syntes det var turn off.

• Liker 4
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke likt. Han er ikke min type mann om han sender slike bilder.

• Liker 2
Skrevet

Total turn off . Når skal menn forstå at de fleste kvinner ikke tenner på synet av penis ?

• Liker 1
Skrevet

Absolutt turn off.. Hvorfor tror gutter vi vil se stasen deres sånn plutselig uten forvarsel :bond:

Skrevet

Turn off. Herregud, jeg hadde brutt all kontakt umiddelbart etter noe sånt!

Skrevet

Det hadde vært no go for min del også, hva tenker de med når de gjør sånn? Oh, bare glem det..

Anonymous poster hash: b9768...3ce
Skrevet

Absolutt turn off.. Hvorfor tror gutter vi vil se stasen deres sånn plutselig uten forvarsel :bond:

Enig i det, kvinner vil se action. Jeg sender bestandig videoklipp på snapchat der jeg peiser på med en vannmelon istedet for bare et kjedelig bilde.

Anonymous poster hash: 91ba1...21f

Skrevet

Er den slapp eller i erigert tilstand?

Skrevet

TURN OFF!

Anonymous poster hash: fada9...6ea
Skrevet

Er det av noen betydning?!

Anonymous poster hash: ded95...875

Skrevet

Enig i det, kvinner vil se action. Jeg sender bestandig videoklipp på snapchat der jeg peiser på med en vannmelon istedet for bare et kjedelig bilde.

Anonymous poster hash: 91ba1...21f

Morsom du! :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

haha, hva har det å si?!

Skrevet

haha, hva har det å si?!

I erigert tilstand så får dere jo sett mannens fulle potensialet. Da slipper dere skuffelser 😂

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: c657f...c4e

Skrevet

For meg blir det litt i samme kategori som å sende bilde av analhullet sitt (dessverre) :P

Gutter, til og med et bilde av den ferdiglagede middagen deres er av mer moden og interessant art :P

Skrevet

I erigert tilstand så får dere jo sett mannens fulle potensialet. Da slipper dere skuffelser

Vi slipper i det minste å kaste bort tiden på en fjott som sender sånne bilder. Har heldigvis aldri opplevd dette selv, men har sett så mange tråder om det her at jeg faktisk må innse at sånne menn finnes. Utrolig, men sant.

Anonymous poster hash: 0d9ea...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...