Gå til innhold

Lite livslyst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det må jeg bare innrømme. Syns alt er så fryktelig kjipt, og alle tider som hadde sjarm er over..

Ser utrolig mørkt på fremtiden, da jeg er spesielt utsatt for kreft-risiko, og ikke har noen reelle muligheter for å få familie.

Dessuten syns jeg det er ekkelt hvor fort tiden går, spesielt de siste 10 åra!

Det er nesten ingen ting som gir meg noe positivt. Hver eneste dag er det det å sove jeg gleder meg mest til. Alt annet er bare et ork og et pes... Jeg hater det. Hvorfor skal verden være så jævlig?

Anonymous poster hash: 0bb22...254
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg :hug: Livet er urettferdig dessverre, men du høres ut som en sterk person. Har du ikke noen du kan snakke med? Eventuelt psykolog. Det er ikke meningen at du skal ha det sånn!

Skrevet

Klem til deg :hug: Livet er urettferdig dessverre, men du høres ut som en sterk person. Har du ikke noen du kan snakke med? Eventuelt psykolog. Det er ikke meningen at du skal ha det sånn!

Takk, men vet ikke hvordan du får innlegget mitt til å høres ut som jeg er en sterk person? Det er jeg ikke, jeg er tvert imot ganske svak og talentløs.

Har vært hos psykolog tidligere, men det føltes feil å bable i vei om problemene mine...

Skrevet

Takk, men vet ikke hvordan du får innlegget mitt til å høres ut som jeg er en sterk person? Det er jeg ikke, jeg er tvert imot ganske svak og talentløs.

Har vært hos psykolog tidligere, men det føltes feil å bable i vei om problemene mine...

Det er noe du tror selv. Uansett så må du få snudd tankegangen din. Du har gått sånn ganske lenge og om du fortsetter slik resten av livet, vil du da være fornøyd? Kanskje du burde gi psykolog en sjanse til. Dette er ikke noe vi over en skjerm kan tipse så mye om. Er det ikke noe du kunne tenke deg å gjøre som du vet gir deg noe positivt? Håper for all del ting kommer til å ordne seg! Lykke til :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...