Gå til innhold

Små pupper ferdig utviklet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år som sliter veldig med at jeg har små pupper jeg passer ingen bher. Den minste bh størrelsen er 65A å den er alt for stor for meg. Så jeg lurte på om noen har noen tips på hvordan jeg kan få større pupper uten å ta silikon. Jeg kan ikke akkuart gå rundt uten bh.

Jeg er også ferdig utviklet har vært ferdig utviklet siden jeg var 13 år. Jeg er født noe som heter silver russel syndrom så gjør at kroppen min ikke klarte å vokse og utvikle seg nok på egen hånd. Jeg har gått på hormon sprøyter siden jeg var 9 år te jeg ble 13 år. Hormon sprøytene gjorde sånt jeg kom i puberteten veldig tidligt. Å itte jeg ble 13 år slutter jeg på hormon sprøyter å itte det har puppene mine sluttet å vokse. Jeg er 1,43 å veier 39kg blir aldri høyere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg spesifikt hva sykdommen din går ut på, men det som kan hjelpe deg til å få større pupper er p-piller om det kan være en mulighet. Uansett så hjelper ikke dette for alle og puppene vokser ikke nødvendigvis så mye. Man kan også få større pupper ved å legge på seg. Uansett så er det beste å bli fornøyd med det man har, de passer sikkert bra til kroppen din. Lykke til! :biggrin:

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år som sliter veldig med at jeg har små pupper jeg passer ingen bher. Den minste bh størrelsen er 65A å den er alt for stor for meg. Så jeg lurte på om noen har noen tips på hvordan jeg kan få større pupper uten å ta silikon. Jeg kan ikke akkuart gå rundt uten bh.

Jeg er også ferdig utviklet har vært ferdig utviklet siden jeg var 13 år. Jeg er født noe som heter silver russel syndrom så gjør at kroppen min ikke klarte å vokse og utvikle seg nok på egen hånd. Jeg har gått på hormon sprøyter siden jeg var 9 år te jeg ble 13 år. Hormon sprøytene gjorde sånt jeg kom i puberteten veldig tidligt. Å itte jeg ble 13 år slutter jeg på hormon sprøyter å itte det har puppene mine sluttet å vokse. Jeg er 1,43 å veier 39kg blir aldri høyere.

Du kan gå rundt uten bh....menn elsker det, spesielt hvis du har stive brystvorter :) Fokuser på det du har, ikke hva du ikke har. Operasjon på en frisk kropp er ikke verdt det....Jeg har også skikkelig små pupper, men er ganske populær blandt menn likevel.

Anonymous poster hash: b2597...4ee

• Liker 1
Skrevet

Ei jeg kjenner godt slet veldig med selvbildet sitt pga små bryster, 65a var for stort for henne også. Hun forklarte fastlegen at hun ikke taklet å gå ut, at hun isolerte seg, slet med angst og deprisjoner pga det, og at hun rett og slett ikke hadde noe liv pga selvbildet. Hun fikk seg nye bryster på statens regning, og den dag i dag har hun det mye bedre.

Anonymous poster hash: 8cc02...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...