Gå til innhold

Små pupper hjelp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år som sliter veldig med at jeg har små pupper jeg passer ingen bher. Den minste bh størrelsen er 65A å den er alt for stor for meg. Så jeg lurte på om noen har noen tips på hvordan jeg kan få større pupper uten å ta silikon. Jeg kan ikke akkuart gå rundt uten bh.

Anonymous poster hash: 46789...0a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis mer mat hvis du er veldig tynn.

Anonymous poster hash: aadcd...990
Skrevet

Det finnes jo brystproteser? Etter hva jeg har skjønt er disse av ganske god kvalitet i dag, kan visst nok se ut som ekte vare, ikke at jeg har noe mer erfaring med dem enn som så. Ellers så har du jo den gode gamle: Et.. Jeg har et par venninner som rett og slett har spist seg opp litt, for å få bryster.

Skrevet

gå uten BH?

Anonymous poster hash: 5aeea...b1b
  • Liker 1
Skrevet

Vente til du er ferdig ut utviklet? De fleste jenter et ikke ferdig på det området før de er 20-24 ca

Skrevet

Jeg har vært ferdig utviklet siden jeg var 13 år. Jeg er født noe som heter silver russel syndrom så gjør at kroppen min ikke klarte å vokse og utvikle seg nok på egen hånd. Jeg har gått på hormon sprøyter siden jeg var 9 år te jeg ble 13 år. Hormon sprøytene gjorde sånt jeg kom i puberteten veldig tidligt. Å itte jeg ble 13 år slutter jeg på hormon sprøyter å itte det har puppene mine sluttet å vokse. Jeg er 1,43 å veier 39kg blir aldri høyere.

Skrevet

Du kan fint gå rundt uten BH, og du er heldig nok til at det ikke ser vulgært ut, siden ting ikke hopper og slenger rundt. Ryggplager og brystrynker er ting du ikke trenger å bekymre deg for, og jeg misunner deg å kunne bruke kjoler med åpen rygg, eller dype v-utringninger. Hver størrelse har sin egen sjarm, og selvsagt sine fordeler og ulemper ;)

Den største ulempen for deg er vel at det er vanskelig å finne BH-er som passer. 65 er ikke den minste omkretsen - har sett 60 før, men det bugner ikke akkurat av dem i butikker rundt om i Norge. Her kan det nok lønne seg å søke etter utenlandske butikker. 60 i omkrets tilsvarer 28 i omkrets i amerikanske og britiske størrelser, og det er slett ikke umulig å finne (selv om utvalget er noe begrenset der også).

Om du bare vil ha noe mellom brystene og klærne kan du jo bruke en sports-BH, eller klistre på nipple-covers, men jeg regner med at du gjerne vil ha undertøy som faktisk ser pent ut også. Om du ikke finner en BH som passer 100% så er ikke alt håp ute av den grunn - du må bare tenke litt mer kreativt. Her finner du mange forskjellige metoder som kan brukes for å gjøre omkretsen mindre, samt andre tips til justeringer: http://www.bratabase.com/knowledge/bra-alterations/

Jeg synes du skal fokusere mer på å bli glad i de brystene du har enn på å få dem til å se større ut, men litt juks må vel være lov en gang iblant, og da kan du kjøpe slike "kyllingfileter" til å legge i BH-en, eller BH med oppblåsbare puter/gele-innlegg. De har visstnok noen BH-er på Lindex som har helt ekstrem push-up (bombshell eller noe i den duren?), men da må du nok sy inn omkretsen. Kanskje de har BH-er med samme effekt men mindre omkrets andre steder?

Skrevet

Bli glad i deg selv. Vet det høres goofy ut og at det hjelper lite, men det blir lettere når du blir en del eldre.

Du trenger ikke bruke bh for å være kvinnelig. Det er digg med kvinner som går uten.

Jobb med å godta deg selv, vi alle har ting som er vanskelig i livet, det handler mye om hvordan vi bestemmer oss for å tenke om det.

Du er god nok som du er.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Hey.

Kanskje ikke det svaret du vil ha, men jeg er intenst forelsket i en jente som er flatbrystet. Blant alle kvinner i verden, mange av de med store pupper, er det noe spesielt over henne som tiltrekker meg, og det har ingenting med pupper å gjøre.

Så, i forhold til gutter, kan jeg love deg at det ikke er så viktig som du tror. En profilert modellvenninne av meg er også flatbrystet, men det har ikke hindret henne i å være hverken modell eller kjæreste.

Og jo, du kan gå uten BH.

:)

• Liker 1
Skrevet

Hei Ts. Hver deg selv. Dette sier fn mann dom liker pupper som synes. Ze skal passe på damen. En liten hemmelighet er st den beste sexen har jeg hatt norn gang. Er med en voksen slank dame uten pupper. Ja de var veldig små. Rene ung pike pupper. Den dama får rååå i senga. Då hver deg selv og nyt kroppen din. Jeg elsker også små pupper. Det er ikke puppene men dama de sitter på. Koser gjerne med a cup. Er som med kuken. Ikke str.men mannen den sitter på. Glem dine klmplekser. Vi menn elsker også små pupper bare dama er herlig snill og god

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...