Gå til innhold

Menn - classy eller sexyvulgær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer rett og slett på om det er noen menn her som helst vil ha en classy dame?

Har tidenes kjærlighetssorg med medfølgende usikkerhet på meg selv, og eksen likte tydeligvis damer med silikon som spilte veldig på kropp, med vulgære sko og klær med dårlig stoff og snitt, og en oppførsel som prøvde å være mest mulig sexy, deilig og sånn der "lever for å være alt en mann vil de skal være". Ser ganske mørkt på å bli mer som dem for å føle meg som en manns førstevalg, og tror nesten jeg har kommet til feil planet.

Så menn, er det noen av dere som oppriktig foretrekker seriøse damer som kler seg pent og noe konservativt heller enn slutty, naturlig B-cup, har sans for kvalitet og har andre prioriteter i livet enn å handle klær på nelly.com og være mest mulig deilig? :(



Anonymous poster hash: b7dde...436
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg av den vulgære typen du beskriver, men jeg er så lei av kvinner som må rakke ned på det ene når de er det andre.

"Er det ikke bedre med naturlige kvinner enn radmagre jenter som ser syke ut?"

"Er det ikke bedre med en godt trent kvinne i stedet for en lubben kvinne som aldri har rørt et treningssenter og lever for mat?"

Og nå deg:

"(...) har andre prioriteter i livet enn å handle klær på nelly.com og være mest mulig deilig?"

Kanskje det er spydigheten din og fordømmelsen din som gjør deg litt mindre attraktiv. Noen foretrekker et slikt utseende. Selv om noen ser sånn ut vil det ikke si at de passer inn i den beskrivelsen du gir. Du virker fryktelig bitter, og jeg anbefaler at du heller prøver å jobbe med deg selv.

Jeg er som skrevet absolutt ikke vulgær i klesstilen og går for en feminin, naturlig og "classy" stil. Jeg har ikke noen problemer med å tiltrekke meg oppmerksomhet fra det mannlige kjønn.



Anonymous poster hash: ca2e2...487
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig ryddig, ordentlig, velstelt, veloppdragen, snill, god mor, kler meg classy og feminint- OG jeg handler på Nelly.com.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvilket miljø du vanker i. For de fleste kvinner kjører da ikke den vulgærstilen du beskriver. Er du 17 år og går på yrkesrettet vgs?

Anonymous poster hash: 1798b...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Skjønner ikke helt hvilket miljø du vanker i. For de fleste kvinner kjører da ikke den vulgærstilen du beskriver. Er du 17 år og går på yrkesrettet vgs?

Anonymous poster hash: 1798b...bc4

May the lord have mercy on your soul...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt enig med deg jeg, ts. Jeg syns også jeg ser tendensen med at de litt enklere, mer avkledde og slutty damene vinner til slutt. Som en skriver over her handler det kanskje om at menn ikke velger kvalitet, men heller mot de det er enklest å oppnå sex med. Slik har sex blitt en vare og kvinner en ting (eller et objekt) man oppnår dette med. Å observere dette har gitt meg helt avsmak på menn og verden forøvrig.

Anonymous poster hash: e8c7a...787

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du går for feil type menn? Jeg kan ikke si at jeg føler at menn foretrekker

kvinner som går kledd vulgært og spiller på "deilig" fremfor andre kvinner.

Jeg har viktigere prioriteringer i livet enn utseendet, men liker å se pen ut allikevel.

Men da litt mer classy, og for det meste ganske klassisk, ettersom det er passende

i jobbsammenheng og min hektiske hverdag.

Men når det er sagt syns jeg du virker litt fordømmende. Særlig når du skriver:

"har andre prioriteter i livet enn å handle klær på nelly.com og være mest mulig deilig"

Selv hender det seg at jeg (og mange kvinner) handler på Nelly.com uten å gå for

de mest slutty antrekkene.

Noen menn vil selvsagt foretrekke kvinner kledd i vulgære antrekk, som har ett

eneste mål med livet, å se mest mulig deilig ut. Men jeg tror nok disse mennene

er i fåtall. Så derfor kanskje du velger feil type mann. En annen ting er at disse

jentene du beskriver er veldig "lett" å velge som en person man er utro med

hvis man føler at forholdet ikke er bra, høres nesten ut i din beskrivelse at det

er det du har opplevd.



Anonymous poster hash: 8fc22...f56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du går for feil type menn? Jeg kan ikke si at jeg føler at menn foretrekkerkvinner som går kledd vulgært og spiller på "deilig" fremfor andre kvinner.Jeg har viktigere prioriteringer i livet enn utseendet, men liker å se pen ut allikevel.Men da litt mer classy, og for det meste ganske klassisk, ettersom det er passendei jobbsammenheng og min hektiske hverdag. Men når det er sagt syns jeg du virker litt fordømmende. Særlig når du skriver:"har andre prioriteter i livet enn å handle klær på nelly.com og være mest mulig deilig"Selv hender det seg at jeg (og mange kvinner) handler på Nelly.com uten å gå forde mest slutty antrekkene. Noen menn vil selvsagt foretrekke kvinner kledd i vulgære antrekk, som har etteneste mål med livet, å se mest mulig deilig ut. Men jeg tror nok disse menneneer i fåtall. Så derfor kanskje du velger feil type mann. En annen ting er at dissejentene du beskriver er veldig "lett" å velge som en person man er utro medhvis man føler at forholdet ikke er bra, høres nesten ut i din beskrivelse at deter det du har opplevd. Anonymous poster hash: 8fc22...f56

Så det er egentlig ts som er problemet her? Jeg syns egentlig det er frekt å svare henne slik. Dersom jeg skulle bli dumpet til fordel for ei gamourmodell-dame, hadde jeg også reagert. Det er helt innafor.

Anonymous poster hash: e8c7a...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er egentlig ts som er problemet her? Jeg syns egentlig det er frekt å svare henne slik. Dersom jeg skulle bli dumpet til fordel for ei gamourmodell-dame, hadde jeg også reagert. Det er helt innafor.

Anonymous poster hash: e8c7a...787

Jeg synes ikke det var et frekt innlegg. Det må jo ha noe å gjøre med de mennene TS går etter. Jeg har aldri opplevd at de mennene jeg går etter heller foretrekker en sånn vulgær stil som TS beskriver.

Anonymous poster hash: ca2e2...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen du var sammen med hadde dårlig smak. Og dårlig dømmekraft, hvis han tror damer med slutty stil er gode kjæresteemner. Ærlig talt så tviler jeg på at dette var den eneste dårlige siden han hadde. En dårlig smak/dømmekraft har en tendens til å avspeile seg på flere områder.

Den stilen flest menn liker på en kjæreste er en casual feminin stil. Ikke for classy til hverdags.



Anonymous poster hash: 04591...ec8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Pust med maven, TS.

Jeg tror de fleste forstår at du har det fryktelig vondt akkurat nå, og at du føler deg valgt bort til fordel for noen du synes er urimelig billig i både påkledning (eller avkledning) og oppførsel.

- den typiske glamour modellen.

Noen tenner veldig på den typen utseende og oppførsel, men jeg er ikke like sikker på om det er slik de vil ta en jente/kvinne med hjem på middag til sine foreldre.

Menn er veldig forskjellige, og du dumpet borti en som hadde et tenningsmønster som var langt fra ditt.

Det er slikt som kan skje, men verden går ikke under av den grunn, - det er bare forferdelig vondt i en periode.

Og husk, du err en million ganger mer sexy om du ikke går med 'hele butikken i friluft', når det er glimt som synes, noe som overlater til fantasien å tenne på henne.

Et eksempel: Skjørt så korte at man ser 'rett hjem' om du nyser.... kontra et litt lengre skjørt med en litt småfrekk splitt som gjør at et glimt av en strømpekant kan synes et øyeblikk når du legger bena over hverandre.

De aller fleste mennesker vil ønske seg en partner man synes er flott både utenpå og inni. Det er litt ulikt hva man synes er flott, noen liker det ene og andre liker det andre.

Selv heller jeg til den teorien om at det er lettere for en classy ung kvinne å finne en partner som ønsker å beholde deg enn det er for den som kun spiller på å være billig og veldig lett tilgjengelig.

Så opp med haken. Sørg deg ferdig og rusle videre i ditt liv som den kvinnen du er og ønsker å være.

Det går godt, tro meg.

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly.com? Det forbinder jeg med litt mer klasse. Er det ikke superkul.no og den slags som er de såkalte "billigbutikkene"?

Uansett, trist å høre, men enkelte menn liker en stil, andre liker en annen type stil. Ikke så mye å gjøre med, du må bare finne noen du klaffer med. Og ja, det er lov å si at man ønsker å prioritere andre ting enn utseende her i livet, at hun formulerte seg litt dårlig der kan dere slutte å gi henne pes for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den mannen du var sammen med hadde dårlig smak. Og dårlig dømmekraft, hvis han tror damer med slutty stil er gode kjæresteemner. Ærlig talt så tviler jeg på at dette var den eneste dårlige siden han hadde. En dårlig smak/dømmekraft har en tendens til å avspeile seg på flere områder.

Den stilen flest menn liker på en kjæreste er en casual feminin stil. Ikke for classy til hverdags.

Anonymous poster hash: 04591...ec8

Jaha, og du snakker for menn flest?

Anonymous poster hash: ca2e2...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det kommer an på setting. Er vi på kontoret? På fjellet? På nattklubb? På restaurant? På storbyferie? Er det sommer? Er det vinter?

Personlig like jeg kvinner med klasse. Kjoler og skjørt som er elegante. Moderat høye hæler, gjene pene støvletter. Jeg er veldig glad i alt som oser femininitet , uten at det blir så søtt at en får hull i tenna av det.

Men, en kveld, bare oss to alene og det er sex i luften? Hun kan neppe bli vulgær nok i klesstilen, om det er det som er tema og tenning for kvelden.

En dydig prinsesse ute og et villig ludder hjemme er MIN preferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer rett og slett på om det er noen menn her som helst vil ha en classy dame?

Har tidenes kjærlighetssorg med medfølgende usikkerhet på meg selv, og eksen likte tydeligvis damer med silikon som spilte veldig på kropp, med vulgære sko og klær med dårlig stoff og snitt, og en oppførsel som prøvde å være mest mulig sexy, deilig og sånn der "lever for å være alt en mann vil de skal være". Ser ganske mørkt på å bli mer som dem for å føle meg som en manns førstevalg, og tror nesten jeg har kommet til feil planet.

Så menn, er det noen av dere som oppriktig foretrekker seriøse damer som kler seg pent og noe konservativt heller enn slutty, naturlig B-cup, har sans for kvalitet og har andre prioriteter i livet enn å handle klær på nelly.com og være mest mulig deilig? :(

Anonymous poster hash: b7dde...436

Høres ut som en objektiv beskrivelse av din eks preferanser.....

TS legg ut bilder av noen med din klesstil og noen med eksen din sine preferanser så kan man få avgjort spørsmålet uten bruk av ladede ord som classy og vulgær.

Anonymous poster hash: 55cb3...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til (ganske ofte faktisk) hender det at vi mennesker faller for andre mennesker helt uavhengig av stil. Noen ganger føler vi oss ikke helt hjemme med det vi har allerede, andre ganger tror/vet vi at det finnes noen som passer bedre for oss der ute.

Stil, frisyre og pupper (silikon eller ei) er ikke direkte forbundet med hjernen og personligheten (selv om det noen ganger er sånn).



Anonymous poster hash: 61b76...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...