Gjest 1111 Skrevet 12. juli 2004 #1 Skrevet 12. juli 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=234368 Dette med den filmen har vært oppe før, men når jeg leser artikkelen og ser det bildet, kan jeg ikke bli annet enn trist. En 4-åring som veier 56 kilo? se på stakkarsen. hvordan kan foreldrene mate ungene sine på den måten? han er ikke gammel nok til å velge hva han spiser selv, ikke alt i alle fall, så alt jeg har å si er; stakkars, stakkars gutt.
Kelsey Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Så synd jeg synes på overvektige barn! De kan ikke ha det lett. Tror desverre at om noen år vil vi ha en like stor andel overvektige barn i Norge også. Jobbet noen ganger i en liten kiosk. Denne kiosken lå inne på en skole (ikke åpen om dagen selvfølgelig, men den var i tilknytning til bassenget på skolen) hvor et korps hadde øvelser de kveldene jeg jobbet. Mange av barna hadde med seg penger til godteri hver kveld, og gjerne mye penger og. Ikke uvanlig at de brukte mye over 20kr (noe jeg synes er mye når du er under 10 år). Dette gjaldt både overvektige og normalvektige barn, men uansett så er det ikke sunt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå