AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Hei! Jeg åpnet macen min nå etter at den har ligget cirka ett år pakket ned i en dataveske. Den var helt bøyd???! Noen som vet hva som kan ha skjedd? Den har ligget fint bortgjemt i ett år? Anonymous poster hash: 9227f...2a9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Plasten smelta pga. varme? (Nei, aner ikke.) Anonymous poster hash: 54970...3f5
Hirondelle Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Det skjedde med min gamle mac også, etter å ha ligget i en skuff i seks mnd uten å brukes. Touchpaden hadde sprukket!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 What the actual fuck? Har den ligget noe sted der noen kan ha satt seg på den eller noe? Anonymous poster hash: f70eb...791
Hirondelle Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 What the actual fuck? Har den ligget noe sted der noen kan ha satt seg på den eller noe? Anonymous poster hash: f70eb...791 Min mac lå heeeeeelt stille i etuiet sitt i boksen. Den kan heller ikke ha blitt skadet. Det var rett og slett touchpaden som "sprakk" ut av firkanten sin.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Nei, den har ligget helt skjermet for folk! :S Det er spesielt touchpaden det har gått utover ja, samt halve macen står helt bøyd! Fikk du noe igjen på forsikring eller noe? TS Anonymous poster hash: 9227f...2a9
Hirondelle Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Nei, den har ligget helt skjermet for folk! :S Det er spesielt touchpaden det har gått utover ja, samt halve macen står helt bøyd! Fikk du noe igjen på forsikring eller noe? TS Anonymous poster hash: 9227f...2a9 Jeg hadde kjøpt ny mac, så hadde ikke noe behov for å kontakte forsikring, macen var uansett 4 år gammel.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Jeg hadde kjøpt ny mac, så hadde ikke noe behov for å kontakte forsikring, macen var uansett 4 år gammel. Ok, skjønner! Jeg har mac gjennom jobben, men skal slutte der nå, så må ta i bruk min egen mac, men den kan jo tydeligvis ikke brukes nå Anonymous poster hash: 9227f...2a9
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Ok, skjønner! Jeg har mac gjennom jobben, men skal slutte der nå, så må ta i bruk min egen mac, men den kan jo tydeligvis ikke brukes nå Anonymous poster hash: 9227f...2a9 Mac ol. skal vel ha en garanti på 5 år mener jeg. Og den bør jo tåle å ligge bortgjemt i en skuff eller noe. Anonymous poster hash: f70eb...791
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå