Chizue Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Kunne tatt denne som AB, men skrier sjeldent som AB Og synes ikke dette er flaut, bare rart... Greia er det at når jeg og kjæresten våkner om morgenen er jeg veldig veldig trang...Han mener det er som å pule en jomfru! o_o Og vi har ett aktiv sexliv til tross for det, han kan ha rundpult meg kvelden før, men på morgenen er jeg skikkelig trang uansett hvor våt og opphisset jeg er Han har ikke vært borti det før..Så derfor kaller han meg for jomfruen sin...>.> Noen andre som har det slik? Er det en forklaring til dette? Vet jo at skjeden trekker seg tilbake, men ikke så ekstremt? xD Gjør jo nesten vondt når vi har sex på morningen og det føles det samme som om jeg mister jomfrudommen *igjen* DEN følelsen... (men han digger det -.-)
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Sånne innlegg som dette er rett og slett flaut å lese. Du fremstår som totalt idiot. Greit, vi skjønner at kjæresten "digger" å ha sex med deg. Nok nå! Anonymous poster hash: ad1dd...d07 14
Chizue Skrevet 27. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2014 Bedre at jeg skriver som AB? Trodde dette var seksualitet... Men er noen andre VELDIG trang, særlig om morgenen...>.< Som sagt han har ikke vært borti det før...Og jeg trodde at dette var normalt, men tydeligvis ikke -.-
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Det er det samme fenomenet her Kan ha sex kvelden før, men på morran går det nesten ikke Vet ikke selv hvorfor, men det stopper oss ikke for det om da Anonymous poster hash: e53aa...736
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Bedre at jeg skriver som AB? Trodde dette var seksualitet... Men er noen andre VELDIG trang, særlig om morgenen...>.< Som sagt han har ikke vært borti det før...Og jeg trodde at dette var normalt, men tydeligvis ikke -.- Vet ikke hvor normalt eller unormalt det skulle være, men du er ikke alene Anonymous poster hash: e53aa...736
goldenchanel Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Samme her, på morgenen er det heeeelt tight! rart fenomen egentlig, håper noen kan komme med en forklaring?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Samme her, på morgenen er det heeeelt tight! rart fenomen egentlig, håper noen kan komme med en forklaring? Anonymous poster hash: ad1dd...d07
Ferny Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Sånne innlegg som dette er rett og slett flaut å lese. Du fremstår som totalt idiot. Greit, vi skjønner at kjæresten "digger" å ha sex med deg. Nok nå!Anonymous poster hash: ad1dd...d07 Synes innlegget ditt er flauere å lese. Trådstarter lurer på et fysisk fenomen, og hun er fortsatt anonym bak nicket. Hvorfor skal anonyme folk liksom "skryte" av livet sitt på et forum, ingen som vet hvem vedkommende er bak nicket uansett. Sånn sett er selvskryt meningsløst. Uansett - ja, merker det samme selv. Mye mer problematisk å få penisen inn om morgenen, selv om jeg er våt. Har ingen forklaring på det. 3
Chizue Skrevet 27. september 2014 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2014 Det er det samme fenomenet her Kan ha sex kvelden før, men på morran går det nesten ikke Vet ikke selv hvorfor, men det stopper oss ikke for det om da Anonymous poster hash: e53aa...736 Vet ikke hvor normalt eller unormalt det skulle være, men du er ikke alene Anonymous poster hash: e53aa...736 Samme her, på morgenen er det heeeelt tight! rart fenomen egentlig, håper noen kan komme med en forklaring? Åhh...så glad for at jeg ikke er den eneste Stopper ikke for oss heller...men har følt at det plager meg litt xD
Chizue Skrevet 27. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 27. september 2014 Synes innlegget ditt er flauere å lese. Trådstarter lurer på et fysisk fenomen, og hun er fortsatt anonym bak nicket. Hvorfor skal anonyme folk liksom "skryte" av livet sitt på et forum, ingen som vet hvem vedkommende er bak nicket uansett. Sånn sett er selvskryt meningsløst. Uansett - ja, merker det samme selv. Mye mer problematisk å få penisen inn om morgenen, selv om jeg er våt. Har ingen forklaring på det. Åhh takk du Har en tendens til å skrive for mye... >.< *beklager det altså!* Men er jo lov å lure på slike ting, selvom kjæresten elsker det, så får det meg til å føle meg unormal, da han ikke har vært borti det før, eller tidligere elskere Er rart... Men er glad for at det er flere enn meg som har vært borti dette her
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Jeg føler jeg er trangerer om morgenen de nettene vi hadde sex kvelden før. Har du merket noen sammenheng på det? Jeg har antatt selv at det er fordi man blir hoven av sexen fra kvelden før, og dermed har ikke hovenheten gått helt ned når morgenen kommer. Anonymous poster hash: cca5f...cf9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Haha, alle har jo det sånn! har du ikke oppdaget det før nå??Anonymous poster hash: 451f7...f0b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Haha, alle har jo det sånn! har du ikke oppdaget det før nå??Anonymous poster hash: 451f7...f0b For no tull. Det gjelder ikke alle. Anonymous poster hash: 27816...bec 3
OlaP Skrevet 28. september 2014 #14 Skrevet 28. september 2014 Sånne innlegg som dette er rett og slett flaut å lese. Du fremstår som totalt idiot. Greit, vi skjønner at kjæresten "digger" å ha sex med deg. Nok nå! Anonymous poster hash: ad1dd...d07 Hæ? Hva var poenget med dette svaret? Høres ut som misunnesle, når poenget til TS ikke nødvendigvis var å skryte... Hvordan skulle TS ordlagt seg for å få svar på spørsmålet uten at det høtes ut som skryt?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #15 Skrevet 28. september 2014 Når vi har sex om morgenen glir han veldig lett inn, jeg tror det er fordi alle musklene i kroppen er avslappet etter å ha sovet! Han er ikke så stor heller, men det kan være veldig fint å slappe godt av i underlivet så det blir en veldig forsiktig følelse, og gi hverandre en klem mens vi har sex :-) perfekt start på dagen, skulle ønske vi gjorde det oftere Veldig overraskende å høre alle som sier at det er trangt når de våkner Anonymous poster hash: c047a...bf8
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #16 Skrevet 28. september 2014 Jeg er alltid trang. Og kjæresten min elsker å knulle meg. Lurer på om jeg skal lage en tråd om det?Anonymous poster hash: 61adb...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #17 Skrevet 28. september 2014 Hæ? Hva var poenget med dette svaret? Høres ut som misunnesle, når poenget til TS ikke nødvendigvis var å skryte... Hvordan skulle TS ordlagt seg for å få svar på spørsmålet uten at det høtes ut som skryt? Det må nå for faen meg være lov å si i fra om idioitiske innlegg uten å være sjalu!!! Typen min puler meg støtt og stadig så jeg er ikke sjalu. Anonymous poster hash: ad1dd...d07
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #18 Skrevet 28. september 2014 Jeg er alltid trang. Og kjæresten min elsker å knulle meg. Lurer på om jeg skal lage en tråd om det?Anonymous poster hash: 61adb...b0d Samme her! Hurra for alle som har sex med kjæresten sin og liker det! Anonymous poster hash: 53827...0e2 3
Gjest Lykkeee Skrevet 28. september 2014 #19 Skrevet 28. september 2014 Herregud, enkelte finner alltid noe de skal klage på! Da tenker jeg på AB-ene, som på død og liv, bare MÅ kommentere at de også har en kjæreste som liker å pule dem…… Prøv for en gangs skyld å hold dere til det som blir spurt om… 2
Gjest Heartbeat Skrevet 28. september 2014 #20 Skrevet 28. september 2014 KG bør absolutt gjøre noe med anonymfunksjonen,for den ødelegger jo folk som vil stille spørsmål her inne under nick!!! Hets og atter hets av de anonyme her inne!!!! Sorry avsporingen.. blir så overgitt. TS: Ja, det er normalt. Av og til er det nesten smertefullt her pga tranghet om morgenen i begynnelsen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå