Gå til innhold

Plutselig full med prikker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen dager siden hadde jeg plutselig masse røde prikker på brystet.. Lik de som jeg får en sjelden gang ifbm soleksem, men har ikke vært ute i sola. Klør litt. I går var de nesten borte, men nå er de tilbake for fullt, og har spredd seg nedover magen…. Hva kan dette være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke noe farlig, men ta en tur til legen på mandag hvis utslettet fremdeles er der.

Kan du ha et utbrudd av helvetesild, meslinger, vannkopper eller røde hunder?

Skrevet

Hadde du vannkopper som liten?

Anonymous poster hash: af765...f5b

Skrevet

Jeg har hatt vannkopper ja. De er ikke store og hissige, mer som små røde kviser.. Mange små prikker. Klør litt nå og da, men akkurat nå klør de ikke. Har prøvd å tenke gjennom mat jeg har spist, klær jeg har hatt på etc., men ingenting mistenksomt.

Skrevet

Mulig du er allergisk mot noe..kan være såper, tøymykner og alt slik og.

Anonymous poster hash: af765...f5b

Skrevet

Jeg fikk det samme når jeg brukte et nytt sengesett uten å vaske det først. Kan det være noe slik som er tilfellet?

Skrevet

Har ikke tatt i bruk noe nye klær, nye sengesett eller nytt vaskemiddel/tøymykner *klø seg i hodet*

Skrevet

Høres ut som undertrøyeutslett. Har hatt dette for noen år siden. Omtrent på størrelse med et kronestykke, litt oppøyet og starter på en pupp, og brer seg over det meste av området en stor undertrøye dekke.

Skyldes et virus, vanlig blant barn. Går over av seg selv innen en ukes tid.

Betryggende at flere voksne"barn" også får dette.

Anonymous poster hash: c9c1f...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...