Gå til innhold

Overfølsom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk nylig ny kjæreste, og har begynt å lure på om jeg er litt mer følsom fysisk enn andre jenter? Jeg klarer ikke at han tar rett på brystvortene, det kiler så fælt! Og dersom han slikker på dem går det skjelvinger gjennom hele kroppen (kan fort bli tent av kun det). Og klitoris er enda værre! Liker best at han stryker på den over trusa, og dersom jeg er naken må han være våt på fingrene. Det er direkte vondt dersom han tar rett på med tørre fingre. Og han må være varsom, spesielt når jeg er kåt og klitoris er dobbel størrelse. Er dette normalt? Eller er jeg litt unormal? Er itillegg ganske trang, så jeg MÅ ha forspill og bli våt før han kan få noe inn....

Anonymous poster hash: 5bfe6...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjelder vel strengt tatt de aller fleste. Spesielt i starten hvor man er nyforelsket. No problem, problem solved.

Skrevet

Det var slik for meg i begynnelsen, men nå elsker jeg det. Gi det litt tid, du :)

Skrevet

Onanerer du ofte?

Jeg startet med å kun ta på meg selv utenpå trusen da jeg var 11 og gjorde det en periode. Over tid kunne jeg ta direkte på klitoris men det var nesten vondt i starten.
Det handler jo om hvor "vant" omr
ådet er med oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: e4601...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...