Gå til innhold

Gode strippeklubber i Norge?


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen gode strippeklubber i Norge? I hvilker byer finner man disse? Hvordan er åpningstider, pris på alkohol, inngangspris osv? Får man private laptdanser og slik? Kan man putte penger i trusa på damene, og kanskje få noe ekstra igjen for det? Eller er det et mer "familievennlig" opplegg i Norge, som med det meste annet?

Hvilke erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun vært på en i Norge og det var på en i Oslo for noen år siden (husker ikke navnet) men det var bare slitne utenlandske jenter som virka dritt lei jobb en sin. Ble ikke så veldig imponert for å si det sånn.

Alkohol kostet det samme der som gjør på en vanlig bar.

Anonymous poster hash: a1cb2...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

String showbar ligger i oslo. Koster et sted mellom 150-200 kr for å komme inn. Damene både danser bra og ser bra ut. Alkoholen koster litt mer enn på et vanlig utested.

Blaze skal og være bra. Ligger i oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen gode strippeklubber i Norge? I hvilker byer finner man disse? Hvordan er åpningstider, pris på alkohol, inngangspris osv? Får man private laptdanser og slik? Kan man putte penger i trusa på damene, og kanskje få noe ekstra igjen for det? Eller er det et mer "familievennlig" opplegg i Norge, som med det meste annet?

Hvilke erfaringer har dere?

Like greit å oppsøke et horehus kankje?

Anonymous poster hash: 1bb07...0f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare litt mer utbrodert nå som jeg ikke sitter på mobil:


Noen som vet om noen gode strippeklubber i Norge?

Blaze og String Showbar

I hvilker byer finner man disse?

Oslo

Hvordan er åpningstider, pris på alkohol, inngangspris osv?

Hjemmesiden til Blaze og String Showbar

Får man private laptdanser og slik?

Ja, men dette må betales for

Kan man putte penger i trusa på damene, og kanskje få noe ekstra igjen for det?

Som regel: nei

Eller er det et mer "familievennlig" opplegg i Norge, som med det meste annet?

Det er absolutt ikke familievennlig, men normal oppførsel er jo lov, Samt folkeskikk.

Hvilke erfaringer har dere?

Bare positive erfaringer, elsker strippeklubber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blaze er definitivt best. Her jobber også endel strippere som ikke sier nei takk til å bli med deg hjem om du er ekstra gavmild. Å legge sedler i trusa på de mens de danser skal du være forsiktig med, ellers kommer det et par svære gorillaer og pælmer deg ut.



Anonymous poster hash: a573d...4e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det mottas at lesbiske dukker opp på strippeklubbene? Kunne tenkt meg å tatt med meg en gjeng, vi har ei som skal gifte seg, og ser for oss strippeklubb som en fin avsluttning på kvelden.



Anonymous poster hash: 29c07...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at de tar mye i inngang/garderobe og kjøpeplikt på alkohol? Vet noen noe om dette? :P



Anonymous poster hash: ef60e...7a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at de tar mye i inngang/garderobe og kjøpeplikt på alkohol? Vet noen noe om dette? :P

Anonymous poster hash: ef60e...7a9

Ikke noe dyrere garderobe enn andre steder i Oslo, kjøpeplikt har jeg ikke opplevd samtidig som jeg ikke ser poenget med å sitte der UTEN noe godt i glasset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En familievennlig strippeklubb?

:ler:

Haha

For å videre illustrere hvor latterlig dette er, så klarte en kamerat jeg kjenner å få kokain av dørvakten på Blaze. De som jobber der er sketchy folk.

Blaze er definitivt best. Her jobber også endel strippere som ikke sier nei takk til å bli med deg hjem om du er ekstra gavmild. Å legge sedler i trusa på de mens de danser skal du være forsiktig med, ellers kommer det et par svære gorillaer og pælmer deg ut.

Anonymous poster hash: a573d...4e2

Er ikke så lenge siden noen journalister gikk "undercover" og viste hvor lett det var å få en stripper med hjem, som konsekvens av det så har strippeklubbene skjerpet seg noe så de ikke mister bevilgelsen. Det er ikke bare bare å gå ned og bestille med seg hjem. De har ganske god kontroll over de ansatte og. Forøvrig tror jeg ikke du får noen med deg hjem før du har sløst tusenvis av kroner på lap dance, private dance og champagne/vin til stripperen.

Anonymous poster hash: 36884...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan det mottas at lesbiske dukker opp på strippeklubbene? Kunne tenkt meg å tatt med meg en gjeng, vi har ei som skal gifte seg, og ser for oss strippeklubb som en fin avsluttning på kvelden.

Anonymous poster hash: 29c07...ddc

Hvordan ser en lesbisk dame ut? Ikke svar på det, det var et retorisk spørsmål.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser en lesbisk dame ut? Ikke svar på det, det var et retorisk spørsmål.

Fantastisk svar! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...