Gå til innhold

Mercilon ppiller og svie?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynte på ppiller av typen mercilon for 4-5mnd siden, og har slitt endel med brennende svie under samleie. Klarer ikke å huske om dette kom før eller etter jeg begynte på ppillene, men lurer på om noen vet om det kan ha en sammenheng, evt opplevd det samme selv? Er kun hvis samboeren min stikker saken sin inni meg, ikke ved en finger eller to, eller når jeg bruker feks vibrator.

Er ganske slitsomt, og blir jo mye mindre sex, og jeg gruer meg til akten.. Kom bare plutselig, og har aldri opplevd noe negativt ved sek/blitt voldtatt eller noe slik..
Har lite å si hvor lite/mye vi varmer opp.

Anonymous poster hash: 7eb5f...18d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tenker du at det kan være p-pillene?

Skrevet

Gått på mercilon i mange år, aldri hatt et eneste problem med dem. Men du kan jo ha et opphold på p-pillene og se om det gir seg? Evt. se på pakningsvedlegget om det er en bivirkning.

Anonymous poster hash: b94de...2c1
Skrevet

Hvorfor tenker du at det kan være p-pillene?

Bare kom på det plutselig om det kan være en sammenheng! Husker ikke helt når det begynte å komme, så ville bare høre om noen andre har opplevd det!

TS

Skrevet

Bare kom på det plutselig om det kan være en sammenheng! Husker ikke helt når det begynte å komme, så ville bare høre om noen andre har opplevd det!

TS

Hmmmmmm. Kanskje det kan ha en sammenheng? Jeg har svie når jeg har samleie selv. Og jeg bruker også mercilon. Det var aldri sånn i starten da..... :vetikke:

Skrevet

Tja, Mercilon eller p-piller generelt kan påvirke slimhinnene både i livmor og skjeden. Hva hvis dere bruker glidemiddel? Svir det like mye da?

Anonymous poster hash: d2bf6...15e
Skrevet

Tja, Mercilon eller p-piller generelt kan påvirke slimhinnene både i livmor og skjeden. Hva hvis dere bruker glidemiddel? Svir det like mye da?

For min del svir det uansett. Jeg mistenker sopp, men ser ikke ut som det blir borte. Kan være det også ligger psykisk, meeeeen så kan det jo kanskje være p-piller. Who knows?

Skrevet

Svir mindre, jo mer klar jeg er/når vi tar på glidemiddel, men er alltid svie uansett(jo våtere, jo minde..)

Skrevet

Nå er det slutt på ppiller.. Ligget i ca 2 uker (hadde mens for 1 uke siden) og deppa.. Alt har vært feil, og ingenting har vært bra! Gått på disse i ca 5-6mnd, og det går opp og ned. Blir fort irritert ifh til før.. Velger å tro at jeg får det bedre uten ppillene, men samboeren min var ikke helt enig da. Uansett min kropp og mitt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...