Persephone Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Jeg skal til Nord-England nå i morgen og er veldig usikker på hva slags klær jeg burde pakke. Hvordan er temperaturen og været i England nå i forhold til i Norge? Er det iskaldt om morgenen og blir varmere utover dagen?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 www.yr.no Anonymous poster hash: a2dca...30d
Persephone Skrevet 27. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2014 www.yr.no Anonymous poster hash: a2dca...30d Jeg har sjekker yr. Det skal visstnok være mellom 12 og 18 grader, men desverre sier dette meg ikke en ting.
Chizue Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Sammenligner været med Stavanger eller Bergen jeg x) (Men nå slår jo høst stormene innover kysten av Norge, tror ikke den slår innover England enda..)
Persephone Skrevet 27. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2014 Sammenligner været med Stavanger eller Bergen jeg x) (Men nå slår jo høst stormene innover kysten av Norge, tror ikke den slår innover England enda..) Håper virkelig ikke det. Men da prøver jeg å pakke litt som om jeg skulle på Sørlandet. Takk!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Jeg har sjekker yr. Det skal visstnok være mellom 12 og 18 grader, men desverre sier dette meg ikke en ting. Du har aldri vært ute i temperaturer mellom 12 og 18 grader før? Anonymous poster hash: c44fe...870 3
Chizue Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Du har aldri vært ute i temperaturer mellom 12 og 18 grader før? Anonymous poster hash: c44fe...870 Helt annet klima i England, så 12-18 grader kan føles kaldere eller varmere, spørs jo hvor du er... 20 grader i Wales var siiiiinnsykt varmt, samme varmen i Birmingham var nesten kjølig..
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Helt annet klima i England, så 12-18 grader kan føles kaldere eller varmere, spørs jo hvor du er... 20 grader i Wales var siiiiinnsykt varmt, samme varmen i Birmingham var nesten kjølig.. Det var nå vel litt overdrevet vel... Anonymous poster hash: a2dca...30d 1
Chizue Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Det var nå vel litt overdrevet vel... Anonymous poster hash: a2dca...30d mmm Nei...Faktisk ikke Klimaet er forskjellig.. 12 grader i nord norge er ok temperatur, drar man ned til Stavanger ,er det faktisk kaldt.. Samme med om det er 0 grader i Nord Norge det er kjølig, de fleste fryser jo, men føles bikkjekaldt i Stavanger. Annet klima og det gjelder også i England. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Nord England = hvilken by? Anonymous poster hash: 55809...9b4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Ta med deg en vindtett jakke (og paraply), samt vanlige høstklær. Jeans, langermet genser/skjorte, en cardigan og gode sko som tåler vann. Dessuten kommer det jo veldig an på hva du skal.. om du skal ut på byen, shoppe, være turist, på besøk osv. Anonymous poster hash: 479bf...d2b
MissAlba Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Kanskje du kan finne Englands svar på Kvinneguiden og spørre de som bor der?
Persephone Skrevet 27. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 27. september 2014 Nord England = hvilken by? Anonymous poster hash: 55809...9b4 Durham, litt sør for Newcastle. Det ligger jo ikke sååå langt fra kysten selv om det er et stykke inne i landet. Det er en av hovedgrunnene til at jeg er så usikker. Var der jo i fjor også på denne tiden av året, men det var ekstremt varmt i fjor i forhold til hva det pleier å være. Ta med deg en vindtett jakke (og paraply), samt vanlige høstklær. Jeans, langermet genser/skjorte, en cardigan og gode sko som tåler vann. Dessuten kommer det jo veldig an på hva du skal.. om du skal ut på byen, shoppe, være turist, på besøk osv. Anonymous poster hash: 479bf...d2b Det høres ut som en god huskeliste. Paraply kjøper jeg der siden det er grisebillig i forhold til i Norge. Jeg skal mest på besøk til folk jeg kjenner og shoppe, så jeg trenger ikke akkurat ha med noe veldig pent.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Kjenner du ingen som bor der da TS? Evt. reiser du helt alene? Anonymous poster hash: a2dca...30d
Chizue Skrevet 27. september 2014 #15 Skrevet 27. september 2014 Kjenner du ingen som bor der da TS? Evt. reiser du helt alene? Anonymous poster hash: a2dca...30d TS skriver jo at hun skal på besøk til noen hun kjenner x) Ts spør de du kjenner? Spør om det er vind, regn og slikt der borte nå? Tviler du trenger å ta med deg boblejakke
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #16 Skrevet 27. september 2014 TS skriver jo at hun skal på besøk til noen hun kjenner x) Ts spør de du kjenner? Spør om det er vind, regn og slikt der borte nå? Tviler du trenger å ta med deg boblejakke Javel, men da fatter og begriper jeg ikke hvorfor man spør på et anonymt nettforum istedenfor å høre med de man skal til! SÅ utrolig vanskelig behøver man virkelig ikke gjøre dette altså. Anonymous poster hash: a2dca...30d 1
Kjetil E Skrevet 27. september 2014 #17 Skrevet 27. september 2014 (endret) Durham, litt sør for Newcastle. Det ligger jo ikke sååå langt fra kysten selv om det er et stykke inne i landet. Det er en av hovedgrunnene til at jeg er så usikker. Var der jo i fjor også på denne tiden av året, men det var ekstremt varmt i fjor i forhold til hva det pleier å være. Det høres ut som en god huskeliste. Paraply kjøper jeg der siden det er grisebillig i forhold til i Norge. Jeg skal mest på besøk til folk jeg kjenner og shoppe, så jeg trenger ikke akkurat ha med noe veldig pent. Endret 27. september 2014 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #18 Skrevet 27. september 2014 Er i Yorkshire nå selv, solen er ganske varm men vinden kan bli litt kald. Ta med deg et par stk genser, i allefall, resten bestemmer du selv. Anonymous poster hash: 55809...9b4
Persephone Skrevet 27. september 2014 Forfatter #19 Skrevet 27. september 2014 Er i Yorkshire nå selv, solen er ganske varm men vinden kan bli litt kald. Ta med deg et par stk genser, i allefall, resten bestemmer du selv. Anonymous poster hash: 55809...9b4 Strålende, takk!
bananbusk Skrevet 10. oktober 2014 #20 Skrevet 10. oktober 2014 Du burde ha med deg litt av hvert, tror ikke været er så veldig annerledes enn her i Norge. Altså veldig ustabilt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå