Gå til innhold

Røff sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser mange damer her inne har skrevet at de vil at sexen skal være røff og at dere vil bli TATT hardt.

Hva legger dere egentlig i det?

Anonymous poster hash: 8f24f...b72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg innebærer det at typen min,(ikke hvem som helst), plutselig skal presse meg opp mot veggen, slenge meg ned på senga og bare ta det han vil ha.

Være dominerende og nesten hardhendt.

Anonymous poster hash: 7b44e...4fe
Skrevet

At han slenger meg litt rundt, holder meg rundt halsen, lager mye lyd, tar charge.

Anonymous poster hash: efa4b...181
Skrevet

Holde meg nede og gjøre han vil med meg, gjerne med håndjern osv. Slenge meg litt rundt, slå meg på rumpa, slappe meg lett i ansiktet, dirtytalk, lett kveletak osv.

Anonymous poster hash: 46e25...497
Skrevet

Holde meg nede og gjøre han vil med meg, gjerne med håndjern osv. Slenge meg litt rundt, slå meg på rumpa, slappe meg lett i ansiktet, dirtytalk, lett kveletak osv.

Hva om det blir for hardt, at han blir for ivrig eller noe? Blir det full grining og krangling da?

Anonymous poster hash: 1859b...c7f

• Liker 1
Skrevet

Hva om det blir for hardt, at han blir for ivrig eller noe? Blir det full grining og krangling da?

Har aldri blitt for hardt hos oss hvertfall (ikke jeg som skrev innlegget du siterte), tåler det meste. Men har et safeword dersom det går for langt, så jeg vet jo at jeg KAN stoppe det.
Skrevet

For meg innebærer det at typen min,(ikke hvem som helst), plutselig skal presse meg opp mot veggen, slenge meg ned på senga og bare ta det han vil ha.

Jeg har aldri helt skjønt vitsen med slikt.

• Liker 1
Skrevet

Me too :)

Kan godt slenge på spanking, flogging, bondage osv.....

Liker å bli overrasket ;)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

At han forsyner seg av meg -grovt!

Skrevet

Vi har kodeord for stopp, men jeg tenner på det han gjør og det er sjeldent at det blir for hardt :)

Skrevet

Jeg er egentlig en ganske sjefete person, men på soverommet liker jeg i likhet med mange andre å bli tatt hardt og at typen er dominant. Tenner egentlig på litt SM, men det har jeg ikke sagt til typen enda egentlig, men jeg regner med at han vet det. Han har i hvertfall fått med seg at jeg blir helt vill om han chocker meg litt mens han tar meg hardt bakfra :plystre:

Anonymous poster hash: 17ab3...bdd
Skrevet

"Røff sex" er i hvert fall mye mer presist enn "elsk meg som en mann."

Interessant nok ser dette ønsket ikke ut for å være helt uvanlig, noe som er litt i strid med alt som sies og skrives om "mykt og lenge", "ømt og forsiktig" osv.

... og for så vidt er jeg helt og holdent innforstått med og komfortabel med å dele ut fast ømhet med bestemt og hard hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...