AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Når jeg går inn for å se hvem som har sett på "My story" fikk jeg opp et merkelig symbol akkurat nå. Den ene som har sett på det ene bildet, kom opp i grønn skrift. Og ved siden av navnet så poppet det opp et symbol, som ser ut som en grønn Playpil med kryss over. Hva betyr dette? Kan personen ha tatt screen shot? Anonymous poster hash: 046bb...43b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 ja det er screenshot. Anonymous poster hash: b81c6...9b2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Jeg spurte "synderen" og hun ante ikke hva som hadde skjedd. Hun kan godt ha tatt en screenshot uten å ane at hun gjorde det. Ikke så dreven på mobil. Så ant var det nok det ja. Ingen fare for bildet var ikke noe spesielt. Anonymous poster hash: 046bb...43b
_Aries Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Jeg spurte "synderen" og hun ante ikke hva som hadde skjedd. Hun kan godt ha tatt en screenshot uten å ane at hun gjorde det. Ikke så dreven på mobil. Så ant var det nok det ja. Ingen fare for bildet var ikke noe spesielt. Anonymous poster hash: 046bb...43b Symbolet kommer ofte opp uten at mottaker har tatt screenshot, også
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Hvordan kan man se hvem som har sett på mystoryen? Anonymous poster hash: 8bf24...0f5
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Klikk på My Story bildet. Og under dette, så kommer bildet opp igjen. På høyre side ser du et øye og et tall (antall klikk på bildet). Klikker du på dette bildet får du en liste over hvem som har sett My Story-bildet. Anonymous poster hash: 046bb...43b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå