Gå til innhold

Pene og attraktive damer =store diamanter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her

Menn vil alltid skjemme bort pene kvinner :)

De får omtrent gavene dandert i fanget, uten å bruke en eneste krone på det..

Man er desverre ikke pen nok om en må kjøpe gavene til seg selv.

En ekstrem pen kvinne trenger verken si noe, eller gjøre stort. For de har lært at livet bare vil overøse dem med oppmerksomhet og gaver.

Anonymous poster hash: ac417...cd0

Jeg mener å ha gjort de samme observasjonene som deg TS! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er til salgs hele året. På salg er de ikke før de nærmer seg midten av tredve.

Og når de nærmer seg førti så får du to for prisen av 1 :-)

Anonymous poster hash: ad702...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har en bekjent av meg, som fikk mannen sin til å kjøpe en forlovelsesring til svimlende 60.000 :P

Kjøpt i Norge eller i utlandet? Noen steiner er ganske store men de er ikke rene. Du kan få en stor ring for så mye, men den behøver ikke være fin.

Anonymous poster hash: 24b84...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er til salgs hele året. På salg er de ikke før de nærmer seg midten av tredve.

Det kommer an på hvordan de ser ut. :P

Anonymous poster hash: 24b84...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pene damer er ikke til salgs , møtte en mann som var svært rik... Slutten av 50 åra..

Han mente at alle kan kjøpes for penger, nei de kan ikke det! Selv finner jeg mer rikdom i en sjel . Lojale mennesker.. Noen som har et rikt følelses liv.

Anonymous poster hash: 6cb13...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en diamantring på Tiffany en gang og den er sånn passe stor.

Fikk høre av en gullsmed i USA at hvis mennene kunne velge valgte de som regel en liten diamant som hadde høy klarhet og farge, mens kvinnene som regel gikk for størrelse. Kvinnene gikk ikke for kvalitet. :P

De aller fleste diamantringer som jeg har sett til salgs her i landet som er store, er ikke særlig klare. SI er en svært dårlig klarhet egentlig.

Og hvorfor er det egentlig stas å vise at du har en stor diamantring på fingeren? For å vise til alle at du har penger? Kunne gjerne vært arvesmykke. :P



Anonymous poster hash: 24b84...ca8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen stor diamant på fingeren. Så selv om kjæresten hadde vært stinn av gryn ville jeg ikke hatt noe slikt!

En enkel ring, med en passelig stein derimot synes jeg er fint. Mellomlegget kan han få kjøpe ny bil for, en "luksusbil" i form av en Toyota Hiace :fnise:

Men nå er jeg vel i kateogrien "pen og attraktiv", og i følge brutal mann er jeg i tillegg på billisalg om (men antar dette først og fremst gjaldt golddiggers?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle pene damer er ikke til salgs , møtte en mann som var svært rik... Slutten av 50 åra..

Han mente at alle kan kjøpes for penger, nei de kan ikke det! Selv finner jeg mer rikdom i en sjel . Lojale mennesker.. Noen som har et rikt følelses liv.

Anonymous poster hash: 6cb13...5b3

Ville du blitt sammen med en mann i slutten av 50 åra visst han bare var en vanlig fyr men ganske kjek og hyggelig?

Anonymous poster hash: 2c6c2...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...