AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/fant-farlig-bakterie-i-deodorant-trekkes-fra-markedet/a/23304007/ Denne saken var i VG, og jeg har denne deodoranten med samme nummer og alt det der. Jeg lurer bare på om noen vet åssen syk man kan bli? Er det farlig for meg visst jeg ikke har noe av det de nevner av sykdommer? Og hvilke symptomer er det? Har hatt veldig vondt i magen i det siste, så lurer på om det kan henge sammen med dette... Anonymous poster hash: 6d63e...0d5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse/fant-farlig-bakterie-i-deodorant-trekkes-fra-markedet/a/23304007/ Denne saken var i VG, og jeg har denne deodoranten med samme nummer og alt det der. Jeg lurer bare på om noen vet åssen syk man kan bli? Er det farlig for meg visst jeg ikke har noe av det de nevner av sykdommer? Og hvilke symptomer er det? Har hatt veldig vondt i magen i det siste, så lurer på om det kan henge sammen med dette... Anonymous poster hash: 6d63e...0d5 Jeg ville fulgt rådene som står i artikkelen, og dette: " Unilever oppfordrer forbrukeren til å ta kontakt hvis de mener å ha en eller flere av Roll-On deodorantene dette gjelder. De kan kontaktes på telefon 66 82 25 50, mandag-torsdag kl. 09.00-15.00 og fredag kl. 09.00-14.00, eller e-post: [email protected]" og kontaktet lege Anonymous poster hash: 2a3f0...cc6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Hvis du leser hele artikkelen så står det om du har nedsatt immunforsvar eller cystisk fibrose så kan bakteriene i deoen føre til pneumoni (lungebetennelse) Tviler på du har nedsatt immunforsvar eller CF, da hadde du visst dette og levert med en gang. De anbefaler at du leverer tilbake uansett, så følg rådet og lever den tilbake. Anonymous poster hash: a2594...c07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå