Gå til innhold

Hva synes dere om den nye videoen av Jennifer Lopez ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker den. Det er kult å se en dame på 45 eller hva hun er som er så i støtet :)



Anonymous poster hash: c7a47...041
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk.

Enig!

Greit at Jennifer Lopez har sinnsykt bra kropp, men når man kler seg og danser slik når du begynner å nærme deg 50 virker man bare desperat ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo hot!

Men kanskje bittelitt desperat av en kvinne i den alderen?

Digger både Jennifer Lopez og Iggy Azalea uansett :)

Anonymous poster hash: ec937...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor gammel til slikt. Virker desperat ja. Men alle menn elsker det vel, så derfor holder hun på.



Anonymous poster hash: 5eea0...2b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at hun er 45! Hun har bedre kropp enn meg som er 20 år yngre :fnise:

Litt desperat men fengende og kul sang. Man trenger ikke å være 20 for å lage slike musikk videoer. Hun er hot, så hvorfor ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det å se henne stå der og shake ass to ass med Iggy det lyser ren desperasjon. Hun er blitt for gammel for dette, face it!



Anonymous poster hash: 84e88...7dd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det å se henne stå der og shake ass to ass med Iggy det lyser ren desperasjon. Hun er blitt for gammel for dette, face it!

Anonymous poster hash: 84e88...7dd

Hun ser veldig bra ut og ser virkelig ikke problemet at hun er 45. Hun er smoking, så why not? ;) Håper jeg ser like bra ut når jeg passere 40.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglasset

For meg så er det å se henne stå der og shake ass to ass med Iggy det lyser ren desperasjon. Hun er blitt for gammel for dette, face it!

Anonymous poster hash: 84e88...7dd

For gammel?

Hun er bedre trent enn de fleste 20-åringer. Leste et sted at hun trener 90 min seks dager i uken. Og hun trener selv om hun har vært på jobb i 18 timer.

Er det antall år på baken som skal avgjøre hva slags type dans man kan danse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

For gammel?

Hun er bedre trent enn de fleste 20-åringer. Leste et sted at hun trener 90 min seks dager i uken. Og hun trener selv om hun har vært på jobb i 18 timer.

Er det antall år på baken som skal avgjøre hva slags type dans man kan danse?

Enig. Skulle gjerne ha hatt rumpa hennes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...