Gå til innhold

Hva synes dere om den nye videoen av Jennifer Lopez ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker den. Det er kult å se en dame på 45 eller hva hun er som er så i støtet :)

Anonymous poster hash: c7a47...041
Skrevet

Tragisk.

Enig!

Greit at Jennifer Lopez har sinnsykt bra kropp, men når man kler seg og danser slik når du begynner å nærme deg 50 virker man bare desperat ...

• Liker 1
Skrevet

Utrolig slitsom musikkvideo. Fikk nesten vondt i øynene. Flotte kropper, ingen tvil om det. Men smakløst; ja.

Gjest Vinglasset
Skrevet

Synes hun er kjempeflott og inspirerende - jeg fikk lyst til å danse av å se videoen :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Synes J LO ser litt tjukk ut.

Anonymous poster hash: 9b339...fd3
Gjest Sunshine23
Skrevet

Sexy. Hun ser smoking hot ut som alltid :)

Haha tjukk du liksom.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo hot!

Men kanskje bittelitt desperat av en kvinne i den alderen?

Digger både Jennifer Lopez og Iggy Azalea uansett :)

Anonymous poster hash: ec937...5a3

Skrevet

Altfor gammel til slikt. Virker desperat ja. Men alle menn elsker det vel, så derfor holder hun på.

Anonymous poster hash: 5eea0...2b6
Skrevet

Helt utrolig at hun er 45! Hun har bedre kropp enn meg som er 20 år yngre :fnise:

Litt desperat men fengende og kul sang. Man trenger ikke å være 20 for å lage slike musikk videoer. Hun er hot, så hvorfor ikke?

• Liker 1
Skrevet

For meg så er det å se henne stå der og shake ass to ass med Iggy det lyser ren desperasjon. Hun er blitt for gammel for dette, face it!

Anonymous poster hash: 84e88...7dd
  • Liker 1
Skrevet

For meg så er det å se henne stå der og shake ass to ass med Iggy det lyser ren desperasjon. Hun er blitt for gammel for dette, face it!

Hun ser veldig bra ut og ser virkelig ikke problemet at hun er 45. Hun er smoking, så why not? ;) Håper jeg ser like bra ut når jeg passere 40.

• Liker 1
Gjest Vinglasset
Skrevet

For gammel?

Hun er bedre trent enn de fleste 20-åringer. Leste et sted at hun trener 90 min seks dager i uken. Og hun trener selv om hun har vært på jobb i 18 timer.

Er det antall år på baken som skal avgjøre hva slags type dans man kan danse?

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

For gammel?

Hun er bedre trent enn de fleste 20-åringer. Leste et sted at hun trener 90 min seks dager i uken. Og hun trener selv om hun har vært på jobb i 18 timer.

Er det antall år på baken som skal avgjøre hva slags type dans man kan danse?

Enig. Skulle gjerne ha hatt rumpa hennes jeg :fnise:

Skrevet

HI står ikke på egne ben, tråden stenges.

Irrlys, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...