Gå til innhold

Hun vil se.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama mi vil se på meg mens jeg puler andre damer.

Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, eller er dette noe noen faktisk liker?

Anonymous poster hash: 8bd54...ed4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1)Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, 2)eller er dette noe noen faktisk liker?

1) Vet ikke

2) Ja

Anonymous poster hash: 691ad...d65

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo prøve å svare noe i duren "Vet ikke om det er så lurt, jeg er jo ikke interessert i å pule andre enn deg, men dersom det er noe du virkelig vil at jeg skal gjøre kan jeg være med på det en gang, men da må jeg få prøve ut en av fantasiene mine med deg"

Anonymous poster hash: b88b4...5e9
Skrevet

Dette er noe jeg tente på i et av foholdene jeg var i. Det gjaldt dog bare ham, det har ikke vært et ønske fra min side med noen andre. Hvis det er et lurespørsmål så er det skikkelig lumpent gjort! Hvis du kunne tenkt deg det så er det veldig spennende for dama di (og for deg) :) Bare sørg for at hun andre ikke er finere enn kjæresten din!

Anonymous poster hash: 4d38b...b91
Skrevet

Dette er noe jeg tente på i et av foholdene jeg var i. Det gjaldt dog bare ham, det har ikke vært et ønske fra min side med noen andre. Hvis det er et lurespørsmål så er det skikkelig lumpent gjort! Hvis du kunne tenkt deg det så er det veldig spennende for dama di (og for deg) :) Bare sørg for at hun andre ikke er finere enn kjæresten din!

Anonymous poster hash: 4d38b...b91

Også lurt at den 3. ikke er i omgangskretsen til TS og kjæresten.

Anonymous poster hash: 691ad...d65

Skrevet

Dette er helst noe nye par ikke gjør sammen. Nettopp fordi det kan bli mye sjalusi og drama. Dere burde snakke mye om dette på forhånd.

Skrevet

Dette er helst noe nye par ikke gjør sammen. Nettopp fordi det kan bli mye sjalusi og drama. Dere burde snakke mye om dette på forhånd.

Vi har vært gift i 13 år!

Skrevet

Vi har vært gift i 13 år!

Da tror jeg neppe det er en test! Uansett bruker par lang tid til å snakke om dette :)http://swingersguiden.no/ her står det mye nyttig info. Så kanskje det kan hjelpe å lese om det.

Skrevet

Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, eller er dette noe noen faktisk liker?

Ja, noen tenner på det. Mens andre igjen sikkert tror at de liker det, men finner ut at de ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 859a9...19e

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvis du skiter i hva hun tenker, hva tenker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...