AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Dama mi vil se på meg mens jeg puler andre damer. Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, eller er dette noe noen faktisk liker?Anonymous poster hash: 8bd54...ed4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Dama mi vil se på meg mens jeg puler andre damer. 1)Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, 2)eller er dette noe noen faktisk liker?Anonymous poster hash: 8bd54...ed4 1) Vet ikke 2) Ja Anonymous poster hash: 691ad...d65 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Du kan jo prøve å svare noe i duren "Vet ikke om det er så lurt, jeg er jo ikke interessert i å pule andre enn deg, men dersom det er noe du virkelig vil at jeg skal gjøre kan jeg være med på det en gang, men da må jeg få prøve ut en av fantasiene mine med deg" Anonymous poster hash: b88b4...5e9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Dette er noe jeg tente på i et av foholdene jeg var i. Det gjaldt dog bare ham, det har ikke vært et ønske fra min side med noen andre. Hvis det er et lurespørsmål så er det skikkelig lumpent gjort! Hvis du kunne tenkt deg det så er det veldig spennende for dama di (og for deg) Bare sørg for at hun andre ikke er finere enn kjæresten din! Anonymous poster hash: 4d38b...b91
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Dette er noe jeg tente på i et av foholdene jeg var i. Det gjaldt dog bare ham, det har ikke vært et ønske fra min side med noen andre. Hvis det er et lurespørsmål så er det skikkelig lumpent gjort! Hvis du kunne tenkt deg det så er det veldig spennende for dama di (og for deg) Bare sørg for at hun andre ikke er finere enn kjæresten din! Anonymous poster hash: 4d38b...b91 Også lurt at den 3. ikke er i omgangskretsen til TS og kjæresten. Anonymous poster hash: 691ad...d65
Sphynx Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Dette er helst noe nye par ikke gjør sammen. Nettopp fordi det kan bli mye sjalusi og drama. Dere burde snakke mye om dette på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Dette er helst noe nye par ikke gjør sammen. Nettopp fordi det kan bli mye sjalusi og drama. Dere burde snakke mye om dette på forhånd. Vi har vært gift i 13 år!Anonymous poster hash: 8bd54...ed4
Sphynx Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Vi har vært gift i 13 år!Anonymous poster hash: 8bd54...ed4 Da tror jeg neppe det er en test! Uansett bruker par lang tid til å snakke om dette http://swingersguiden.no/ her står det mye nyttig info. Så kanskje det kan hjelpe å lese om det.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Dama mi vil se på meg mens jeg puler andre damer. Er det bare en test for å se om jeg sier ja?, eller er dette noe noen faktisk liker?Anonymous poster hash: 8bd54...ed4 Ja, noen tenner på det. Mens andre igjen sikkert tror at de liker det, men finner ut at de ikke gjør det. Anonymous poster hash: 859a9...19e
Gjest brutal_mann Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Hvis du skiter i hva hun tenker, hva tenker du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå