AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 jeg hadde ubeskyttet sex for ca. 7 timer siden. Jeg sluttet på p-pillene mine for ca. En måned siden tror jeg, hadde mensen etter det. Småblødninger for det meste, eller ikke blødninger men spotting. Har ikke kontroll på slikt pga når jeg gikk på cerazette så hadde jeg så og si aldri mensen. Leste på nettet at virkningen av angrepillen kan være avhengig av vekt, jeg veier 73-75 kg, varierer mellom der. kommer det til å fungere da? Og skal jeg bare spør etter det i kassen på apotekt? Er livredd for å bli gravid, den ubeskyttede sexen var ikke planlagt for å si det sånn, har aldri tatt angrepille før.Anonymous poster hash: 34c50...e84
petterm Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Kom deg på apoteket med en gang! Mener å huske at virkningen er best jo tidligere du tar den. Det har vært litt diskusjoner rundt virkning og vekt, men å la være å ta pillen virker i alle fall ikke. Spør de på apoteket om råd. Sikkert lurt å ta en graviditetstest også på ett eller annet tidspunkt. Vedr vekt: http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/angrepillen-friskmeldes-for-kvinner-uansett-vekt/a/23260523/
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Takk for svar, men hvilken kasse skal jeg gå til? Der jeg henter ut resept eller til den "normale" kassa om noen skjønner...Anonymous poster hash: 34c50...e84
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Takk for svar, men hvilken kasse skal jeg gå til? Der jeg henter ut resept eller til den "normale" kassa om noen skjønner...Anonymous poster hash: 34c50...e84 Den "normale". Anonymous poster hash: e3da7...338
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 hvem hadde ts sex med Anonymous poster hash: 0023c...ef3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 hvem hadde ts sex medAnonymous poster hash: 0023c...ef3 En hun angrer på tydligvis ;-)Anonymous poster hash: 5d02e...686
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Hadde ubeskyttet samleie jeg og - går normalt på p-piller, men dette var rett etter mensen og hadde ikke fått startet på et nytt brett. Dro til apoteket dagen etterpå, og fikk tatt den ca. 12 timer ett samleiet. Veier vel rundt 70 kg og det gikk helt fint! Fortsatte å ta p-pillene som normalt og fikk mensen til vanlig tid. Så ikke bekymre deg Jeg spurte bare de i kassa om angrepille, da jeg ikke orket å gå rundt å lete. På apoteket der oppbevarte de den bak kassa, men på andre apotek har jeg sett det står sammen med kondomer, bind osv. om jeg ikke husker feil. Anonymous poster hash: f1b74...fd4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Flott. Etter jeg skrev denne tråden sovnet jeg, og forsov meg så jeg rakk ikke apoteket. Hva nå?... Jeg bor så klart på landet, og ingen av butikkene i nærheten her har angrepillen. Jeg er så redd nå. Han jeg hadde sex med (er ikke første gang jeg har sex med han altså) sa at sjansen for at jeg blir gravid er betraktelig liten med tanke på eggløsning og slikt men jeg vet ikke altså. Greier ikke slappe av.... Anonymous poster hash: 34c50...e84
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Noen bensinstasjoner har angrepiller, men det er kanskje ikke så mange av dem heller på landet. I morgen er det søndag, så da er apoteket stengt. På mandag er det for seint. Du kan dra på jakt etter bensinstasjoner som selger angrepiller, få gjerne gutten til å bli med eller jakte i en annen rettning. Du kan også prøve å kontakte nærmeste legevakt. Anonymous poster hash: 9a28c...71b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Flott. Etter jeg skrev denne tråden sovnet jeg, og forsov meg så jeg rakk ikke apoteket. Hva nå?... Jeg bor så klart på landet, og ingen av butikkene i nærheten her har angrepillen. Jeg er så redd nå. Han jeg hadde sex med (er ikke første gang jeg har sex med han altså) sa at sjansen for at jeg blir gravid er betraktelig liten med tanke på eggløsning og slikt men jeg vet ikke altså. Greier ikke slappe av.... Anonymous poster hash: 34c50...e84 Hvordan vet han når du har eggløsning? Å gå ut fra dag 14 før/etter første mensdag er ikke alltid et sjakktrekk, fordi den "regelen" tar utgangspunkt i en syklus på 28 dager. Sykluser kan være både kortere og lengre, og da vil eggløsningstidspunktet "følge etter". Pluss at man kan få eggløsning på helt andre tidspunkter. Dette gjelder riktig nok spesielt de som har uregelmessig mens, men likevel. Som foreslått over, prøv bensinstasjoner eller legevakta. Anonymous poster hash: c3c47...886
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå