AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg har nå gått med smerter i magen etter mensen. Jeg har veldig uregelmessig mensen, andre ganger kan jeg ha mensen 2-3 dager, med rosa utflod noen dager til før det gir seg. Men andre ganger kan jeg blø konstant i 7-9 dager. Nå har jeg ikke gjort det på de 2 siste mnd. Men smertene har nå vart i 4-5 mnd, legen sendte henvisning og han har aldri tatt meg alvorlig. Så vet ikke om han har skrevet det jeg har sagt. Fordi det står i ventelista at jeg ikke er noe særlig syk, så det blir lang ventetid. Smertene kan være konstant i 1-2 uker etter siste mens dag. Jeg får problemer med magen, diare og smerter. Smertene sitter nederst i magen og noen ganger... Som i natt så våknet jeg av sinnsyke smerter, de varte i 10-20 sekunder før de gir seg for å så komme tilbake igjen bare noen sekunder etterpå. Og noen ganger føler jeg det at livmoren er litt forstørret og øm. Så får problemer med korsryggen innimellom. Også får jeg veldig problemer da jeg må på do, hvis jeg ikke tisser før jeg merker at jeg må på do. Så kan jeg ligge å vri meg i smerter før jeg kan løpe på do, og smertene gir seg. Men det bare etter at mensen er ferdig. Er det noen som har det samme som meg? Føler meg bare sliten av smertene. Fordi jeg gruer meg til mensen kommer, for da er det ikke lenge igjen til smertene kommer. Og kan jo selv si at jeg sliter mye med mensensmerter både under mensen og etterpå. For disse krampene/smertene kan minne litt om mensensmerter. Anonymous poster hash: 6735c...01e
Millimani Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Hvor er du henvist? Kan du heller få hjelp på en privat klinikk, uten henvisning? Blir nok dyrere, men er kanskje verdt det for deg
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Vet ikke hvor han har henvist meg nå. Fordi han henviser meg til forskjellige sykehus, så aner ikke. Jeg har ikke råd til å betale masse for en undersøkelse, så må bare fint vente. Også vet jeg ikke engang hva han har henvist meg til engang. Fordi han sier bare, ja jeg henviser deg. Hadebra! Sånn blir jeg nesten behandlet av han hver gang jeg er der. Anonymous poster hash: 6735c...01e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå