Gå til innhold

beina mine dirrer og dirrer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

musklene i bena mine dirrer sånn! lårmuskelen, legg muskelen, og ja, alle! ikke samtidlig, men en og en. kan filme det til og med. Varer i 5 sek, ofte i intervaller (3 x 5 sek for eks) ikke vondt da, bare ubehagelig.

noen som vet hva? blodprøver fine, og tar kalk.

Anonymous poster hash: 7168a...670
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips).

Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt...

Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs)

Endret av Cahoos
Skrevet

Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da?

Anonymous poster hash: bda28...466
Skrevet

Jeg tenkte igså på magnesium...:)

Skrevet

Det kalles ofte leamus, og det er som regel helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 31682...540

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?

Anonymous poster hash: 796ef...b26

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?

Anonymous poster hash: 796ef...b26

trener ikke, har ødlagte knær :( i ca 4 mnd

Skrevet

Kommer dette når du ligger eller når du går?

Anonymous poster hash: 8189d...618

Skrevet

Kommer dette når du ligger eller når du går?

TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går

Skrevet

Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da?

Anonymous poster hash: bda28...466

Ja, selvsagt... Glemte å skrive det, men magnesium kan absolutt virke inn på dirring...

Skrevet

TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går Anonymous poster hash: 7168a...670

Dette får jeg når jeg har vært i kontakt med noe jeg reagerer svært allergisk mot og i tillegg får jeg ekstrem tretthet.

Skrevet

Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips).

Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt...

Dette skal du få lov til å dokumentere. Syre/basebalansen regulerer seg selv gjennom komplekse buffersystemer, og det skal svært små avvik til før du er alvorlig syk eller død.

Hva mener du med å sjekke pH? Er det pH i urin du mener? Den kan avvike sterkt fra pH-verdiene i resten av kroppen, og det er ingen direkte sammenheng mellom pH i urin, blod, slimhinner eller andre områder i kroppen.

Anonymous poster hash: c1eb3...520

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vil syre/base-nivået i kroppen føre til Fascikulasjon?

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis bare leamus.

Men rykninger i armer og bein kan også være en form for epileptiske anfall.

Det der med syre/base-nivå i blodet er i alle fall bare tull. Kroppen jobber konstant for at blodet skal ha en nøytral PH. Blir PH bare littegrann for sur eller basisk, dør man, så enkelt er det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...