Gå til innhold

beina mine dirrer og dirrer!


Fremhevede innlegg

Skrevet

musklene i bena mine dirrer sånn! lårmuskelen, legg muskelen, og ja, alle! ikke samtidlig, men en og en. kan filme det til og med. Varer i 5 sek, ofte i intervaller (3 x 5 sek for eks) ikke vondt da, bare ubehagelig.

noen som vet hva? blodprøver fine, og tar kalk.



Anonymous poster hash: 7168a...670
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips).

Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt...

Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs)

Endret av Cahoos
Skrevet

Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da?



Anonymous poster hash: bda28...466
Skrevet

Jeg tenkte igså på magnesium...:)

Skrevet

Det kalles ofte leamus, og det er som regel helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 31682...540

  • Liker 2
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?

Anonymous poster hash: 796ef...b26

Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?

Anonymous poster hash: 796ef...b26

trener ikke, har ødlagte knær :( i ca 4 mnd

Anonymous poster hash: 7168a...670

Skrevet

Kommer dette når du ligger eller når du går?

Anonymous poster hash: 8189d...618

Skrevet

Kommer dette når du ligger eller når du går?

Anonymous poster hash: 8189d...618

TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går

Anonymous poster hash: 7168a...670

Skrevet

Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da?

Anonymous poster hash: bda28...466

Ja, selvsagt... Glemte å skrive det, men magnesium kan absolutt virke inn på dirring...

Skrevet

TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går Anonymous poster hash: 7168a...670

Dette får jeg når jeg har vært i kontakt med noe jeg reagerer svært allergisk mot og i tillegg får jeg ekstrem tretthet.

Anonymous poster hash: 8189d...618

Skrevet

Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips).

Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt...

Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs)

Dette skal du få lov til å dokumentere. Syre/basebalansen regulerer seg selv gjennom komplekse buffersystemer, og det skal svært små avvik til før du er alvorlig syk eller død.

Hva mener du med å sjekke pH? Er det pH i urin du mener? Den kan avvike sterkt fra pH-verdiene i resten av kroppen, og det er ingen direkte sammenheng mellom pH i urin, blod, slimhinner eller andre områder i kroppen.

Anonymous poster hash: c1eb3...520

  • Liker 2
Skrevet

Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips).

Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt...

Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs)

Hvordan vil syre/base-nivået i kroppen føre til Fascikulasjon?

  • Liker 2
Skrevet

Sannsynligvis bare leamus.

Men rykninger i armer og bein kan også være en form for epileptiske anfall.

Det der med syre/base-nivå i blodet er i alle fall bare tull. Kroppen jobber konstant for at blodet skal ha en nøytral PH. Blir PH bare littegrann for sur eller basisk, dør man, så enkelt er det.

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...