AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 musklene i bena mine dirrer sånn! lårmuskelen, legg muskelen, og ja, alle! ikke samtidlig, men en og en. kan filme det til og med. Varer i 5 sek, ofte i intervaller (3 x 5 sek for eks) ikke vondt da, bare ubehagelig. noen som vet hva? blodprøver fine, og tar kalk. Anonymous poster hash: 7168a...670
Cahoos Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 (endret) Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips). Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt... Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs) Endret 26. september 2014 av Cahoos
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da? Anonymous poster hash: bda28...466
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Det kalles ofte leamus, og det er som regel helt ufarlig. Anonymous poster hash: 31682...540 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?Anonymous poster hash: 796ef...b26
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Hvor lenge har du hatt det sånn? Trener du?Anonymous poster hash: 796ef...b26 trener ikke, har ødlagte knær i ca 4 mnd Anonymous poster hash: 7168a...670
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Kommer dette når du ligger eller når du går?Anonymous poster hash: 8189d...618
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Kommer dette når du ligger eller når du går?Anonymous poster hash: 8189d...618 TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går Anonymous poster hash: 7168a...670
Cahoos Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Mangel på magnesium kan gi slike symptomer i tillegg til mangel på B6 og B12. Du skriver blodprøvene var fine; men tok de med B6, B12 og magnesium på prøvene da? Anonymous poster hash: bda28...466 Ja, selvsagt... Glemte å skrive det, men magnesium kan absolutt virke inn på dirring...
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 TS her. Når jeg ligger, og noen ganger når jeg sitter. Men aldri når jeg går Anonymous poster hash: 7168a...670 Dette får jeg når jeg har vært i kontakt med noe jeg reagerer svært allergisk mot og i tillegg får jeg ekstrem tretthet. Anonymous poster hash: 8189d...618
AnonymBruker Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips). Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt... Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs) Dette skal du få lov til å dokumentere. Syre/basebalansen regulerer seg selv gjennom komplekse buffersystemer, og det skal svært små avvik til før du er alvorlig syk eller død. Hva mener du med å sjekke pH? Er det pH i urin du mener? Den kan avvike sterkt fra pH-verdiene i resten av kroppen, og det er ingen direkte sammenheng mellom pH i urin, blod, slimhinner eller andre områder i kroppen.Anonymous poster hash: c1eb3...520 2
suprarenalis Skrevet 27. september 2014 #13 Skrevet 27. september 2014 Skal ikke på noen måte si at jeg vet hva det er eller noe slikt, men anbefaler deg å prøve ut basepulver (sjekk med helsekost i nærheten). Syre/base-nivået i kroppen kan spille en rolle, og det er absolutt ikke farlig å ta litt basepulver ved behov (kan sjekke ph. selv med en ph strips). Ellers vil jeg si at det er lurt å drikke tilstrekkelig vann, ikke alt for mye selvsagt, men henner ikke alt for lite :-) 2-3 liter pr. dag er smart, litt avhengig av vekt selvsagt... Vennlig hilsen Camilla Holm Osberg (CaHoOs) Hvordan vil syre/base-nivået i kroppen føre til Fascikulasjon? 2
Gjest Riskjeks Skrevet 27. september 2014 #14 Skrevet 27. september 2014 Sannsynligvis bare leamus. Men rykninger i armer og bein kan også være en form for epileptiske anfall. Det der med syre/base-nivå i blodet er i alle fall bare tull. Kroppen jobber konstant for at blodet skal ha en nøytral PH. Blir PH bare littegrann for sur eller basisk, dør man, så enkelt er det. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå