jbkaarud Skrevet 24. juni 2002 #1 Skrevet 24. juni 2002 Forloveren min la mye arbeid i utdrikningslaget mitt. Hun forsøkte alt hun kunne for å holde datoen hemmelig, men jeg hadde mine mistanker. Allikevel klarte jeg å bli villedet av andre venninner... Lørdags morgen (dagen da jeg trodde jeg skulle ha mitt utdrikningslag, men en venninne klarte å overbevise meg om at det skulle være neste lørdag): Forloveren min kommer til meg i underkant av en time før jeg skal til prøvetime hos frisøren. Nå er vi i gang, sa hun. Jeg prøvde å fortelle henne at jeg skulle ha prøvetime, men hun er så godt organisert, så jeg tenkte hun har vel klart å avbestille timen og fått ny time til meg. Hun ba meg ta med meg sløret og ingenting annet. Jeg fikk bind for øyene og vi kjørte omkring en stund, fikk med en passasjer, og kjørte videre. Etter en tids kjøring, sa hun at nå var vi fremme, men det var jeg som måtte se om vi var kommet til riktig sted. Da sto vi utenfor frisøren min. Hun smilte av meg som så helt omtåket ut og hadde maskara langt ned på kinnene. Jeg kommer ikke og henter deg, sa hun, og så kjørte hun. Hos frisøren hadde jeg prøvetimen som avtalt, og jeg lurte fælt på hvem som skulle hente meg. Da jeg var ferdig, kom ingen og hentet meg og jeg tok bussen hjem. Mobilen min var tom for strøm, så jeg fikk ikke ringt noen Da jeg kom hjem, ringte jeg forloveren min som lo godt av at jeg hadde blitt lurt. Fredagen etter ringte hun meg etter jobb og ba meg pakke en bag med tannkost, undertøy og noe annet tøys. Så kom hun og en annen venninne og hentet meg. Klok av skade fra forrige gang, tok jeg ikke på meg maskara denne gang så jeg skulle slippe å få maskara i hele ansiktet. De kjørte meg til sentrum, slapp meg av der og gav meg en lapp. På lappen var det en oppgave og den førte meg til en pub. Der fikk jeg en øl av bartenderen og en ny oppgave. Neste oppgave var å finne en ny pub og slik var jeg innom fire puber alene på byen usminket med "rare" klær, på jakt etter mine venninner. Den siste oppgaven var å ta bussen hjem (det var penger til det i den siste konvolutten) der det stod at vi skulle til et finere sted og spise middag og at jeg måtte hjem og skifte. Jeg ringte hjem til sambo'en (jeg fikk ha med meg mobilen), og ba ham finne frem noen klær til meg. Han kunne fortelle at forloveren min hadde lagt en pose igjen i gangen. Jeg tenkte mitt om at jeg nå måtte ha på meg noen fæle klær :-? Hjemme i gangen lå forøvrig en pose Non-Stop og en lapp om at jeg kunne ta det med ro resten av kvelden for å lade opp til neste dag. Hun klarte altså å lure meg nok en gang Neste dag kom jentene igjen og hentet meg og kjørte meg ned til Biltilsynet. Der stod en motorsykkel og jeg fikk meg en kjøretime på motorsykkel for første gang. Det var utrolig morsomt! Mens jeg hadde kjøretime, var min forlover og hentet min gamle trøsykkel. Nå skulle jeg sykle fra Forus til Sola (vet ikke hvor langt dette er, men et stykke). På Sola skulle jeg finne frem til en plass vi liksom skulle ha lunsj, dvs. vi spiste is. Jeg fikk en stor is i beger med både softis og kuleis og masse klisj oppi. Etter det gikk vi en liten tur bort til Sola flyklubb og der fikk jeg en time i akrobatikkfly - dette var enda morsommere :D Vi gjorde roller og looper og masse med stunts - og heldigvis beholdt jeg isen i magen Deretter måtte jeg sykle til Madla (også et stykke), med en liten jordbærpause. Der hadde vi picknick og så spilte vi et slag krocket. Den pinligste delen var når vi skulle gjøre innkjøp til kvelden. Da ble jeg fikset litt på så jeg skulle se ordentlig ut og fikk beskjed om å handle det som stod på innkjøpslisten fra de andre kundenes handlevogner. Gjett om jeg fikk mange rare kommentarer :o Etter handlerunden måtte jeg sykle videre til Stokkavannet (ikke fullt så langt) hvor jeg måtte bade. Det var ikke så kult, men det gikk fort unna 8) Om kvelden koste vi oss med reker og vin og jeg fikk selvfølgelig mange pakker som jeg måtte selvfølgelig gjette hvem som hadde gitt meg pakken og hvorfor. Det ble noen tequila av det :-? som resulterte i at jeg danste på bordet før jeg sovnet i gjestesengen som forloveren min hadde gjort klar. Jeg synes jeg hadde et kjempekjekt og minnerikt utdrikningslag :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå