AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Er 20 år gammel gutt og ble sjekket opp av 2 jenter i kveld. Begge var 26. De spurte om hvor gammel jeg var og sa 20, og de mistet interessen rimelig fort. Ble ikke bedre da jeg sa jeg tok opp fag på Sonans. Vet man ikke skal lyve, men er det bedre å være for gammel enn for ung? Altså hadde dere sjekket opp en fyr og han var 10 år eldre enn dere ville dere fortsatt eller villed dere sagt "du er for gammmel" på samme måte som en som var for ung? Anonymous poster hash: 58d93...604
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 "For gammel" eller "for ung" betyr jo at vedkommende ikke er i passende alder. Det er betydningen av "for". Ellers kommer det an på alderen og personen. De fleste gutter på 20 er ikke modne for noe langvarig, hvilket kvinner i midten til slutten av tyveårene ofte er. I tillegg matcher man sjelden på et personlig nivå. Unntaket er de som er ute etter bekreftelse fra yngre menn, men de er enda eldre. Du har nok bedre sjans på jenter yngre enn deg. Anonymous poster hash: 12dc9...6a4 1
draug 75 Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Omgå spørsmålet neste gang. Er kvinnene interesserte i deg, så er de det. Men de skremmes av aldersforskjell nedover. 1
Infinite Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Heller en som er et par år for mye enn et par år for lite, men helst ingen av delene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå