Gå til innhold

Til samboere/ektefeller o.l

Fremhevede innlegg

Skrevet

8 år sammen og ett barn i bildet her...! Begge i slutten av 20 årene og har i snitt sex (penetrering) 4 ganger i uka og han får litt i tillegg ca 3-4 ganger ut over dette.

Har vært sånn alltid. :)

Anonymous poster hash: fd2e8...5e6
Videoannonse
Annonse
Gjest AllisHagtorn
Skrevet

Er det kun meg som leser ganske tydelig at TS egentlig er ute etter bekreftelse på at voldtekten ikke har ødelagt henne?

Og kanskje egentlig ønsker høre at hun er helt normal(hvilket hun er) fremfor at det skal fremstå som at alle har sex 8 ganger i uka(hvilket flertallet ikke har)?

• Liker 2
Skrevet

Han er 24, jeg er litt yngre - vi er samboere uten barn. De siste månedene har det blitt samleie 1-2 ganger i uken, blowjobs og runking 1-2 ganger i uken i tillegg til sex. Vi har også hatt flere langvarige "tørke-perioder" pga meg. Jeg har ingen sexlyst i det heletatt pga p-piller, så jeg regner med at det tar seg opp igjen når jeg skal slutte snart. Er egentlig en veldig seksuell person, og vi gjorde det flere ganger om dagen før jeg begynte med piller. :)

Skrevet

22 og 23 år, vært sammen i litt over to år. det er litt opp og ned, vi jobber skift begge to, så vi legger oss/står opp til forskjellige tider, så vi har sex alt fra 1-2 ganger dagen til at det kan gå to uker mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...