AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Et spørsmål. Hvordan vet en kvinne at en annen kvinne liker henne? Dette lurer jeg på, siden til nå har jeg bare hatt erfaring med menn. Hva skal jeg se etter? Og hvordan kan jeg vise henne at jeg liker henne? TakkAnonymous poster hash: 52673...9e2
jojo66 Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 På samme måte som du viser en mann at du liker han.
Gjest Coolaid Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Bare vær deg selv, tenker jeg. Så fanger du opp signaler som blikk, flørting, smil osv..... det samme gjelder den andre veien. Våg å flørte, eller gi et smil til noen du liker. Det er mange jenter som liker jenter
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 Men hva mener du? Er dette en kvinne du vet liker kvinner? Men uansett som sagt over, Vær deg selv, småflørt, spør hvordan dagen har vært, dersom dette er noen du kjenner da. Eller smil til henne når du ser henne osv.. Lykke til Anonymous poster hash: 18a51...aa6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Takk Ts her Vanskelig dette her... Kvinnen jeg liker oppfører seg rart - kan være veldig flørtete, plutselig kan hun late som jeg ikke er der I går sa hun at jeg så ut som en "movie star", i dag følte jeg nesten at jeg var usynlig. Og jeg er for feig og ikke tør å se henne i øynene. Er redd for at hun skal se hvor mye jeg liker henne...Anonymous poster hash: 52673...9e2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå