AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #1 Skrevet 25. september 2014 Jeg har aldri turt å smake på sæden til de jeg har hatt. Lurer på om de "smøredråpene" smaker som sæden, eller er det helt forskjellig.. Smaker det likt, men sterkere? Er så redd for å brekke meg om jeg prøver Anonymous poster hash: ddf02...893
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #2 Skrevet 25. september 2014 Jeg brekker meg ikke av selve smaken, men av varmen og konsistensen av sæden. Anonymous poster hash: 482df...f8b 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #3 Skrevet 25. september 2014 Jeg synes det smaker en blanding av mel og salt. Det er ikke smaken som gjør at jeg helst ikke svelger, men konsistensen - ugg! Anonymous poster hash: 0e4f4...76c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #4 Skrevet 25. september 2014 blanding av rå eggehvitte og snørr… inbiller jeg meg Anonymous poster hash: e9cbd...aeb 1
Gjest Nosoul Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Precum smaker veldig godt! Ganske så søtt og lite syrlig smak. Sæd kommer som med alt annet, i store variasjoner. Men ofte en god blandig av salt/søtt/syrlig Som oftes smaker all sæd veldig godt 4
Gjest Keikolina Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Er som å svelge ei snørrklyse man har harka opp, ikke godt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Ufattelig ekkeøt, æsjAnonymous poster hash: 4baa2...e32
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Sist jeg fikke det i munnen uten, litt overraskende, smakte jeg på det hele dagen etter… Og jeg synes ikke det smaker godt. Anonymous poster hash: e9cbd...aeb
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Kommer an på hva mannen har spist. Asparges avgir helt forferdelig smak. Ananas for eksempel derimot. Gimme gimme gimme! Anonymous poster hash: 69991...a55 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Jeg digger det, men tror det er mer følelsen av *kremt* å være en "skitten liten pike" når jeg slurper det i meg. Smaken er dog forskjellig fra person til person kommer ann på dietten deres men om du er nysgjerrig ikke verre enn å la ham komme gi ham en rolig etterpå runk og slike fingrene fingrene dine, da slipper du få hele mengden i munnen og måtte "deale" med konsistensen om det er noe du reagerer lett på Anonymous poster hash: 63867...ba1 1
Gjest HarryDotter Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 blanding av rå eggehvitte og snørr… inbiller jeg meg Anonymous poster hash: e9cbd...aeb
Uredd Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 blanding av rå eggehvitte og snørr… inbiller jeg meg Anonymous poster hash: e9cbd...aeb Nå har jeg faktisk aldri smakt hverken rå eggehvite eller snørr, så om du har rett vet jeg faktisk ikke...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 Det varierer endel også hos samme person. Er det en stund siden de har kommet vil konsistens og smak være deretter. Jeg hadde ikke prøvd meg med alt på en gang, og jeg synes ikke smaken likner precum. Kan smake alt fra saltsøtt til ganske så fælt. Problemet for meg er ikke smak(som egentlig ikke er godt) men konsistensen og temperatur. Tykt og varmt :S Anonymous poster hash: e932e...b4e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 TS Takk for svar.. Tror det går enda litt tid før jeg tør prøve meg ser jeg. Anonymous poster hash: ddf02...893
Nanami Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Det varierer fra mann til mann. Min kjæreste sin smaker egentlig ingenting. Men synes det smaker mer etter det har vært ute i luft, typ hvis man slikker det opp. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Stor individuell differanse fra mann til mann etter hvem de er, hva de spiser og hvor lenge det er siden de kom sist. Men litt salt. 'Årgangsutgavene' er betraktelig sterkere i smak enn 'dagen ferskproduserte'. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #17 Skrevet 25. september 2014 Det smaker ikke så veldig mye, men kommer vel litt an på hva han har spist litt før. Anonymous poster hash: f54bb...1ff
Mellie Skrevet 25. september 2014 #18 Skrevet 25. september 2014 (endret) Klarer ikke helt å beskrive smaken, men litt sånn seig blanding av mel, salt og noe jeg ikke helt klarer å sette ord på. Med andre ord ikke veldig godt. Men det er ikke smaken som er det verste. Konsistensen, varmen og ettersmaken tar kaka Endret 25. september 2014 av Mellie 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #19 Skrevet 25. september 2014 Helt enig med mange her. Blanding av mel, salt og noe annet. Konsistensen og varmen gjør at jeg brekker meg hver gang. Og når jeg liksom er forberedt på hva som kommer, gjør hele settingen litt at jeg brekker meg også - "det er varmt fordi det har ligget inne i kroppen og nå skal det sprutes inn i munnen min"-type tanke.. klarer å ta i mot, men jeg brekker meg. Spytter ut. Hadde det vært kaldt så!Anonymous poster hash: 0db2f...3b8
Gjest supernova_87 Skrevet 25. september 2014 #20 Skrevet 25. september 2014 Precum smaker veldig godt! Ganske så søtt og lite syrlig smak. Sæd kommer som med alt annet, i store variasjoner. Men ofte en god blandig av salt/søtt/syrlig Som oftes smaker all sæd veldig godt Haha, jeg er enig, precum er nam! Sæd er helt ok, kommer an på hva han har spist Det er egentlig konsistensen som noen ganger kan være litt ubehagelig, varm tjukk væske liksom. Men digg likevel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå