Gå til innhold

Hva smaker sæd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri turt å smake på sæden til de jeg har hatt. Lurer på om de "smøredråpene" smaker som sæden, eller er det helt forskjellig.. Smaker det likt, men sterkere?

Er så redd for å brekke meg om jeg prøver :)

Anonymous poster hash: ddf02...893
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brekker meg ikke av selve smaken, men av varmen og konsistensen av sæden. :fnise:

Anonymous poster hash: 482df...f8b
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes det smaker en blanding av mel og salt. Det er ikke smaken som gjør at jeg helst ikke svelger, men konsistensen - ugg!

Anonymous poster hash: 0e4f4...76c
  • Liker 1
Skrevet

blanding av rå eggehvitte og snørr… inbiller jeg meg :P

Anonymous poster hash: e9cbd...aeb
  • Liker 1
Skrevet

Precum smaker veldig godt! Ganske så søtt og lite syrlig smak.
Sæd kommer som med alt annet, i store variasjoner. Men ofte en god blandig av salt/søtt/syrlig :)

Som oftes smaker all sæd veldig godt :fnise:

• Liker 4
Gjest Keikolina
Skrevet

Er som å svelge ei snørrklyse man har harka opp, ikke godt.

Skrevet

Ufattelig ekkeøt, æsj

Anonymous poster hash: 4baa2...e32

Skrevet

Sist jeg fikke det i munnen uten, litt overraskende, smakte jeg på det hele dagen etter… Og jeg synes ikke det smaker godt.

Skrevet

Kommer an på hva mannen har spist. Asparges avgir helt forferdelig smak. Ananas for eksempel derimot. Gimme gimme gimme! :sikle:

Anonymous poster hash: 69991...a55
  • Liker 2
Skrevet

Jeg digger det, men tror det er mer følelsen av *kremt* å være en "skitten liten pike" når jeg slurper det i meg. Smaken er dog forskjellig fra person til person kommer ann på dietten deres :) men om du er nysgjerrig ikke verre enn å la ham komme gi ham en rolig etterpå runk og slike fingrene fingrene dine, da slipper du få hele mengden i munnen og måtte "deale" med konsistensen om det er noe du reagerer lett på :)

Anonymous poster hash: 63867...ba1
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

:sjokkert::fnise:

Skrevet

Nå har jeg faktisk aldri smakt hverken rå eggehvite eller snørr, så om du har rett vet jeg faktisk ikke... :lur:

Skrevet

Det varierer endel også hos samme person.

Er det en stund siden de har kommet vil konsistens og smak være deretter.

Jeg hadde ikke prøvd meg med alt på en gang, og jeg synes ikke smaken likner precum.

Kan smake alt fra saltsøtt til ganske så fælt. Problemet for meg er ikke smak(som egentlig ikke er godt) men konsistensen og temperatur. Tykt og varmt :S

Anonymous poster hash: e932e...b4e

Skrevet

TS

Takk for svar.. Tror det går enda litt tid før jeg tør prøve meg ser jeg. :)

Anonymous poster hash: ddf02...893
Skrevet

Det varierer fra mann til mann. Min kjæreste sin smaker egentlig ingenting. Men synes det smaker mer etter det har vært ute i luft, typ hvis man slikker det opp.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Stor individuell differanse fra mann til mann etter hvem de er, hva de spiser og hvor lenge det er siden de kom sist. Men litt salt.

'Årgangsutgavene' er betraktelig sterkere i smak enn 'dagen ferskproduserte'.

• Liker 2
Skrevet

Det smaker ikke så veldig mye, men kommer vel litt an på hva han har spist litt før.

Anonymous poster hash: f54bb...1ff
Skrevet (endret)

Klarer ikke helt å beskrive smaken, men litt sånn seig blanding av mel, salt og noe jeg ikke helt klarer å sette ord på. Med andre ord ikke veldig godt.
Men det er ikke smaken som er det verste. Konsistensen, varmen og ettersmaken tar kaka :fnise:

Endret av Mellie
  • Liker 1
Skrevet

Helt enig med mange her. Blanding av mel, salt og noe annet. Konsistensen og varmen gjør at jeg brekker meg hver gang. Og når jeg liksom er forberedt på hva som kommer, gjør hele settingen litt at jeg brekker meg også - "det er varmt fordi det har ligget inne i kroppen og nå skal det sprutes inn i munnen min"-type tanke.. klarer å ta i mot, men jeg brekker meg. Spytter ut. Hadde det vært kaldt så!

Anonymous poster hash: 0db2f...3b8

Gjest supernova_87
Skrevet

Precum smaker veldig godt! Ganske så søtt og lite syrlig smak.

Sæd kommer som med alt annet, i store variasjoner. Men ofte en god blandig av salt/søtt/syrlig :)

Som oftes smaker all sæd veldig godt :fnise:

Haha, jeg er enig, precum er nam! :fnise:

Sæd er helt ok, kommer an på hva han har spist :) Det er egentlig konsistensen som noen ganger kan være litt ubehagelig, varm tjukk væske liksom. Men digg likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...