Gå til innhold

Silikonpuppehjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal operere inn brystimplantater, og er veldig i tvil på runde/anatomiske over/under muskel.

Legen anbefaler anatomiske, og så kan jeg velge selv over eller under..

Jeg heller for anatomiske over muskel da det ser ut til å gi meg det resultatet jeg ønsker.

Har dere noen tips og råd for eller i mot? Mottas med stor takk!

Anonymous poster hash: 9ab6d...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for det legen anbefaler i dette tilfellet. Som du sier, det er det resultatet som ser ut til å passe deg best. Da bør du kanskje gå for det? :)

Anonymous poster hash: f502a...730
Skrevet

Hvor mye brystvev har du naturlig? Virker veldig rart at legen sier "du kan velge", en god lege skal ha en klar formening om hva som er best.

Anonymous poster hash: 053e3...925
Skrevet

Ja, jeg også syns det er litt rart. Men har bare lest positiv omtale om legen, så jeg føler meg trygg på at han et dyktig. Syns bare han var veldig vag på hva jeg kunne forvente meg av resultat. Jeg har vist bilder og forsøkt å forklare så godt jeg kan.

Skrevet

Jeg har en stor a-cup fra før, så har noe brystvev. Nok til å dekke implantat iflg. legen..

Skrevet

Jeg hadde en stor A/liten B og jeg tok over muskelen. Veldig glad for resultatet.

Jeg tok derimot runde - planla anatomiske men kirurgen anbefalte runde. Hvis du har litt mellomrom mellom brystene kan dette forsterkes ved anatomiske.

Mine er lagt inn lavt så de er ikke runde "oppå", eller buler ut. De har litt heng, slik jeg ville :)

Skrevet

Jeg hadde en stor A/liten B og jeg tok over muskelen. Veldig glad for resultatet.

Jeg tok derimot runde - planla anatomiske men kirurgen anbefalte runde. Hvis du har litt mellomrom mellom brystene kan dette forsterkes ved anatomiske.

Mine er lagt inn lavt så de er ikke runde "oppå", eller buler ut. De har litt heng, slik jeg ville :)

Det høres ut som om vi er ganske like :) jeg er også redd for å få "gap" , men mest redd for å få mye fylde oppe, slik at man får puppene under haka 😂

Er det lenge siden du opererte?

Skrevet

Det høres ut som om vi er ganske like :) jeg er også redd for å få "gap" , men mest redd for å få mye fylde oppe, slik at man får puppene under haka

Hvilken cup-størreslen vil du få etter operasjonen?

Skrevet

Det høres ut som om vi er ganske like :) jeg er også redd for å få "gap" , men mest redd for å få mye fylde oppe, slik at man får puppene under haka

3 år siden.

Det er ikke runde eller anatomiske som teller ift. hvor mye fylde du har oppe, det er profilen. Du burde helst ha lav eller medium profil.

Ellers kommer det jo an på hvordan brystene ser ut nå. Det er jo en annen versjon av dine bryster du ender opp med, ikke "nye pupper". Derfor er det begrenset hva man kan "bestille" selv om man tar med bilder. Men det er selvsagt en indikator.

Skrevet

Hvilken cup-størreslen vil du få etter operasjonen?

Du, det vet jeg ikke 😬 jeg skal legge inn 350 gram! I en stor a-cup!

Skrevet

Jeg var en a-cup før operasjon. Fikk anatomiske proteser under muskel, og kunne ikke vært med fornøyd. PK ville ikke operere inn runde proteser, fordi det ikke hadde blitt pent. (Siden jeg er så slank).

Anonymous poster hash: 74fe8...3d6
Skrevet

3 år siden.

Det er ikke runde eller anatomiske som teller ift. hvor mye fylde du har oppe, det er profilen. Du burde helst ha lav eller medium profil.

Ellers kommer det jo an på hvordan brystene ser ut nå. Det er jo en annen versjon av dine bryster du ender opp med, ikke "nye pupper". Derfor er det begrenset hva man kan "bestille" selv om man tar med bilder. Men det er selvsagt en indikator.

Ja, selvfølgelig kan man jo ikke bli helt annerledes, men jeg ønsker jo en viss standard 😂 Legen sa at for 2 år siden ville han anbefalt runde, men i dag var han ikke i tvil på at anatomiske var det beste valget. Men Jeg har sett på en million bilder og syns alltid det er de runde som ser finest ut ( ut i fra mitt syn på hva som er fint )

Vanskelig det her altså!

Skrevet

Du, det vet jeg ikke jeg skal legge inn 350 gram! I en stor a-cup!

Har ikke helt begrepet på hvor mye det vil utgjøre, men tror jeg har ca. samme størrelse som deg fra før (kanskje litt mindre), så bare lurte litt. :P

Skrevet

Skal du også operere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...