Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nadya skrev (9 timer siden):

Nei, ikke ennå.

HDNG blitt nektet servering på en pub?

Å, jada...   :fnise:

HDNG blitt kastet ut fra et serveringssted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Ja, men ikke forde jeg var bajas, men noen i følget og da ble vi alle kastet ut.

HDNG sagt du er syk når du er bedt bort på noe, forde du heller vil sitte hjemme i koseklær og se på film? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Hovden på Oppdal, men det er kanskje ikke det du mener.

HDNG hatt lyst til å si til en av brukerne på KG som du i utgangspunktet liker at h*n må roe seg litt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han prøvde regelrett å lure meg med å si at han skulle ha meg til å bekrefte korrektur på oppføringen firmaet jeg jobbet i hadde i katalogen hans. Når jeg så på SMS'en han sendte mens vi snakka så var det tydelig at det gjaldt et nytt salg, selv om han nekta.

HDNG kokt sammen ei ordentlig røverhistorie til noen som hørtes ut som om de satt i India men påstod at de var fra Microsoft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (3 minutter siden):

Ja. Han prøvde regelrett å lure meg med å si at han skulle ha meg til å bekrefte korrektur på oppføringen firmaet jeg jobbet i hadde i katalogen hans. Når jeg så på SMS'en han sendte mens vi snakka så var det tydelig at det gjaldt et nytt salg, selv om han nekta.

HDNG kokt sammen ei ordentlig røverhistorie til noen som hørtes ut som om de satt i India men påstod at de var fra Microsoft?

Nei. Tar sjeldent telefonen når ukjente nr ringer. 
 

HDNG overhøvlet en telefonselger verbalt fordi du var i dårlig humør fra før av og telefonen ringte i en stressende situasjon? (Typ bære matvarer ut/inn i bilen, barn som begynner å sutre/gråte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg ha funnet på  unnskyldninger for å legge kjapt på-

Har du noen gang kjent deg som et lite barn selv om du er voksen?

Endret av Dubidu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Aldri.

Hdng avbestilt en behandlingstid eller lignende under coronapandemien så langt, for å slippe å stresse med smittevern? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daryl Dixon

Ja.

Hdng sittet og hatt det hyggelig med en gjeng, så skal alle ut ifra en sigg, og da blir du sittende igjen alene siden du ikke sigger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Satt å yoppen av iern en gang da jeg var russ.

Har du noen gang leid en jevnaldrende venn og gått tur uten at dere har vært kjærester 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...