Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei siden det er umulig, alle personer du ser i en drøm eksisterer eller har eksistert, Hjernen kan ikke lage nye personer/ansikter selv om du ser personer i drømmer du kanskje ikke kjenner igjen så har du sett denne personen i det virkelige liv et eller annet sted.

Men jeg ante ikke hvem disse personene var uansett. Det er det jeg egentlig prøvde å si i alle fall. Fordi ja jeg gikk gjennom det flere ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja. :angry: 

HDNG uforvarende dratt med deg slik ting under sålen...inn i bil eller hjem? 

Nei det har jeg ikke, 

HDNG tråkket på en edderkopp når du er barbeint ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Nå måtte jeg tenke meg om, og om jeg ikke har vært helt fra vettet så tror jeg at jeg hverfall alltid har hatt litt folkeskikk.

HDNG spilt på en el-gitar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har det ikke i meg å være så utspekulert. Det er muligens et par regelrett onde mennesker jeg har møtt som jeg innerst inne tenker hadde fortjent det.

HDNG blitt lettet over noens dødsfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, aldri uansett situasjon. (Tenker da på bekjente). Hvis man tenker i de baner adolf hitler osv, så ja.

Har du noen gang ønsket noen død (i ditt stille sinn)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det nærmeste jeg kommer er en kanotur en gang ned ei elv med masse stryk. Jeg satt i den første kanoen med instruktøren, det gikk bra. Så kom de neste og velta. Jeg og instruktøren plukket opp årer, en kano, en hatt og en mann. Alt dette hver for seg. Noen mistet brillene også, de ble aldri funnet.

HDNG vært på kristenleir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...