Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Når du sier det sånn så begynner jeg å tenke på det og da virker det litt rart, men sånn til hverdags er det jo ikke rart å ville svinge seg litt med eller uten musikk - det gjør jo noe med humøret.

HDNG betalt penger for å danse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men vurderer det sterkt denne julen.

Har du noen gang tenkt over at sosiale medier ødelegger mye for hverdagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt på ganske ofte.

HDNG Tenkt På At selv om vi liker å tenke på oss selv i 2018 som v-e-l-d-i-g oppegående på de fleste vis
i forhold til hva de gjorde "før", så er vi egentlig bare langt inni vår egen blindvei og roter uansett hva vi holder
på med...i forhold til hva folk kommer til å gjøre om femti år? Hvis du skjønner hva jeg mener? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 50 år? Tror du det er noe bedre da? Følger deg et stykke på vegen, men folk til alle tider har vel vært mer eller mindre på villstrå, og hatt sine staurbærere som har samlet folket. Det har vi vel nå også. Netflix for eksempel :fnise:

HDNG tenkt at enkelte er litt innfløkt i tankerekkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...og dem holder jeg meg langt unna. :laugh: 

HDNG bare måttet sprette opp på en slags scene og gaule karaoke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvert imot 😛

HDNG latt noe som ikke ble heelt rent i oppvaskmaskin stå til neste vask, i stedet for å vaske den for hånd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt. :) 

HDNG som voksen solgt noe som du pleide å være veldig glad i, men som du plutselig kjente at du hadde vokst ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg selv om jeg gikk etter plommer ikke epler. Men jeg har ikke vært på det siden jeg var 12-13 år.

 

Har du noen gang blitt tatt mens du var på epleslang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ganger. 🍎 :biggrin: 

HDNG klatret så høyt i et stort tre at en voksen beordret deg ned igjen....NÅ PÅ RAPPEN! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Datt jeg ned og slo meg så klatret jeg bare opp igjen. 

Har du noen gang gått deg vill og vært skikkelig redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, men...

....har du noen gang hatt fryktelig dårlig tid, ikke visst helt hvor du skulle, klokka går...den løper...og du vet ikke
hvor du skal eller om du rekker den neste tingen du skal reise langt med?

Det har nemlig jeg gjort noen ganger på Gardermoen. Fryktelig stress og på alle måter kjempeekkelt. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ett par ganger har jeg opplevd det ja. Ekkelt! Gikk blant annet glipp av en konsert, 14 år gamle Monstrum var sønderknust. 😞

HDNG spist opp noe du fikk servert selv om du over hodet ikke likte det, for å være høflig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som barn fikk jeg en gang gjennomgå i nesleskogen. Da kløen og svien gav seg hadde jeg det himmelsk, men det har ikke trigget til gjentakelse. 

HDNG våknet mye for tidlig og ikke fått sovende mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...