Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Ja, da jeg tråkket i et jordvepsebol. Da gjorde det ikke bare vondt i stikkene, det kjentes også ut som jeg hadde feber. 

Har du noen gang blitt bitt av huggorm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis ikke :haar:

HDNG drømt så livlig at du ble angrepet av et dyr/insekt at du våknet med et skrik og hoppet ut av sengen?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heldigvis.

Har du noen gang drømt noe trist og våknet med tårer i øynene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg. Hvis jeg husker en drøm pleier den å ha vært veldig realistisk. Men husker sjelden drømmer.

HDNG prøvd å føre drømmedagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, mange ganger. Særlig hvis det er lakris-is. 

Har du noen gang laget iskrem selv? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hart jeg gjort mange ganger og temperaturmessig er det veldig bra om sommeren, men bråket fra omgivelsene er ikke ok. Mulig at ikke naboene vil like intens snorking rett i soveromsvinduet sitt heller, så jeg står over enn så lenge. 

HDNG blitt skuffet fordi det regnet mye mindre enn de hadde sagt at det kanskje skulle gjøre? :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror ikke det...

Har du noengang gått barbeint overalt utendørs sjøl om det regna og var 10-12 grader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2018 den 13.26, tr0ndern skrev:

Nei tror ikke det...

Har du noengang gått barbeint overalt utendørs sjøl om det regna og var 10-12 grader?

Det har jeg aldri gjort. 

Hdng frosset fast tunga i en lyktestolpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallfall frosset tungen fast i metall. Opptil flere ganger.

Har du noen gang gått på en lyktestolpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg har gått rett på (i pannehøyde) noen planker en fyr hadde festet på taket på bilen :blink:

HDNG blitt fanget av tidevannet?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ,ha, ha jeg ble fanget av en bølge og det ble krampelatter hos dem som fikk det med seg. :nigo:Jeg stod med en fot på den ene klippen og den andre foten på en annen.....så kom bråttsjøen og det sa bare kladasj spruten stod opp mellom beina på meg høyt opp i været. Vips så var jeg kliss klass helt til skinnet.....det var ikke sommer da :ler: men solskinn ble det....

 

Hdng kantret med en båt fordi du har klønet rundt oppi der med den ene åren som hadde kilt seg fast :overrasket: ?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja da, det er godt det :) gnage seg gjennom etasjene som en mus :fnise: ymse gode smakfulle saker.

HDNG fått noen etter deg i trafikken fordi du stod på tuta og viste fingeren da noen skremte vettet av deg med kjøringen sin?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...