Gjest Whiskey hangover Skrevet 31. mai 2018 #5441 Del Skrevet 31. mai 2018 Ja, svært ofte, uten halsbånd. Tror ingen bruker nummerskilt på halsbåndet lenger heller.. Jeg finner stort sett eieren. Men hvis ikke, og det er gått en stund, tar jeg på et bånd og går bort til nærmeste vet. som er 1,5km fra her vi bor. De har chipleser, og da kan de ringe eier. Hdng hatt et dyr uten chip? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 31. mai 2018 #5442 Del Skrevet 31. mai 2018 4 minutter siden, Whiskey hangover skrev: Ja, svært ofte, uten halsbånd. Tror ingen bruker nummerskilt på halsbåndet lenger heller.. Jeg finner stort sett eieren. Men hvis ikke, og det er gått en stund, tar jeg på et bånd og går bort til nærmeste vet. som er 1,5km fra her vi bor. De har chipleser, og da kan de ringe eier. Hdng hatt et dyr uten chip? Nei, begge har chip! Hdng hatt en gnager som kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #5443 Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg har aldri hatt en gnager. HDNG blitt så forbanna av en post i dyreforumet her inne at du bare måtte slå av pc-en og Ta en pause før du svarte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 31. mai 2018 #5444 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Jeg pleier som oftes å starte å skrive, og slette det. Og ignorere tråden.. Syns det er mange som ikke burde hatt dyr, fordi de ikke tenker på dyrets beste. Hdng ønsket deg saltvannsakvarium? Endret 31. mai 2018 av Whiskey hangover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemmelig12 Skrevet 31. mai 2018 #5445 Del Skrevet 31. mai 2018 Har aldri ønsket meg saltvannsakvarium.. er du redd for fugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #5446 Del Skrevet 31. mai 2018 Nei, elsker fugler! HDNG fått en vill fugl til å spise av hånden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 31. mai 2018 #5447 Del Skrevet 31. mai 2018 Nei. Hdng sett en ugle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #5448 Del Skrevet 31. mai 2018 Nei, men hører en av og til utenfor her, fatter ikke at jeg ikke har klart å se en enda Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 31. mai 2018 #5449 Del Skrevet 31. mai 2018 Ja, mange. Da jeg var i Tokyo. Hdng vært i Japan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. mai 2018 #5450 Del Skrevet 31. mai 2018 Det har jeg ikke, men det står høyt på ønskelisten. Spesielt om våren under kirsebærblomstringen :jepp: HDNG duppet av og fått mobilen klask i pannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr0ndern Skrevet 1. juni 2018 #5451 Del Skrevet 1. juni 2018 Nei... Har du noengang reist deg fra sofaen, begynt å gå ut på et annet rom, og stoppa opp halvveis og tenkt "hvorfor er jeg på vei hit"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 1. juni 2018 #5452 Del Skrevet 1. juni 2018 Haha flere ganger. Spesielt nå i varmen. Henter meg som regel inn raskt. HDNG lagt viktige ting på en lur plass som er så lur at du ikke finner det igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2018 #5453 Del Skrevet 1. juni 2018 Ganske ofte ja. Det er derfor innbruddstyver hadde fått problemer hos meg. HDNG tenkt at NÅ GIR JEG BENGEN I ALT!....reist deg opp og gått fra der du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2018 #5454 Del Skrevet 1. juni 2018 Ja, det har jeg gjort flere ganger. Hender det at du tenker på en nyhet du leste for lang tid siden og lurer på hvordan det gikk med de du leste om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2018 #5455 Del Skrevet 1. juni 2018 Det hender. Dessverre er det ofte negative hendelser som får meg til å tenke det... HDNG hatt et hemmelig ønske om å være med på en talentkonkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2018 #5456 Del Skrevet 1. juni 2018 Absolutt ikke HDNG stått foran speilet og sunget i hårbørsten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2018 #5457 Del Skrevet 1. juni 2018 Mange ganger. Klart det! HDNG hatt en drøm om å bli artistisk stjerne som skulle gjøre store ting så alle ble misunnelig på deg...da du var barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. juni 2018 #5458 Del Skrevet 1. juni 2018 Det har jeg helt sikkert Hvor mange dager med dårlig sommervær tror du det tar før vi begynner å savne været vi har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2018 #5459 Del Skrevet 1. juni 2018 Mange! Minst femten jaffal. HDNG kjent en dyp glede over å våkne etter lange soldager og så plutselig se at det regnet skikkelig godt ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whiskey hangover Skrevet 1. juni 2018 #5460 Del Skrevet 1. juni 2018 Ja! Hdng klippet neglene så korte, at det så ut som at du biter negler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå