Gjest Evans Skrevet 3. oktober 2014 #321 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, men bare på gøy, og ikke i noen formell setting. Jeg har ikke særlig til sangstemme. Har du noen gang spilt i et skuespill for mer enn 50 tilskuere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #322 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja det har jeg. Har du noen gang dummet deg ut med vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. oktober 2014 #323 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja. Gjør det til stadighet og klarer bare ikke å la være. Beklageligvis husker jeg stort sett bare de gangene hvor jeg dummet meg ut UTEN vilje. Har en tendens til alltid å slå hjul og stupe kråke når jeg er på diskotek og bar. Dette skjer MED vilje. At jeg en gang ble litt vel ivrig og dermed fikk overbalanse, hvilket resulterte i at jeg "slo" ned en servitør med et fullt brett drinker var UTEN vilje. Dyrt ble det faen meg også. Har du noen gang trodd at flyet du satt i skulle styrte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. oktober 2014 #324 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, heldigvis ikke. Har du noen gang strøket på eksamen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #325 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei Har du noen ganger fantasert om kompis/venninne av kjæresten din ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #326 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, jeg fantaserer om mye rart hele tiden. Har du noen gang hatt trekant-sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #327 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei Har du noen gang kjeftet på noen for senere å finne ut av at det var DU som tok feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #328 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke kjeftet, men diskutert. Da unnskylder jeg meg og sier at jeg tok feil og vedkommende hadde rett Har du noen gang latt vær å si unnskyld selv om du vet det var DIN feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 3. oktober 2014 #329 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det har jeg Har du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #330 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja. Har du noen gang sagt unnskyld selv om du vet at det IKKE var din feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #331 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja har du noen gang knust noe i sinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #332 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei! Jeg ødelegger heldigvis ikke ting når jeg er sint! Heldigvis er jeg omtrent aldri sint! Har du noen gang ødelagt noe du har satt pris på når du er sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #333 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ja, jeg snarsint, og selv om det fort går over, så hender det at jeg mister hodet. Har knust/ødelagt min kjære datamaskin en gang... Ikke noe jeg er stolt over ass! Har du noen gang trøstespist store mengder sjokolade,potetgull eller hva du foretrekker av usunne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. oktober 2014 #334 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ikke som jeg kommer på, men har sikkert spist det en eller annen gang. Har du noen gang bare reist av sted uten å gi noen beskjed, så at det ble satt i gang leteaksjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #335 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, jeg kunne tenkt meg det noen ganger da... har du noen gang spilt i band? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 3. oktober 2014 #336 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, jeg kunne tenkt meg det noen ganger da... har du noen gang spilt i band? Nei, men hvor kult hadde ikke det vært??? ^^ Har du noen gang synget karaoke foran masse folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #337 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, men har fremført/gjort en opptreden hvor jeg sang... i min brors bryllup Har du noen gang lært deg å spille et instrument? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 3. oktober 2014 #338 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nei, men har fremført/gjort en opptreden hvor jeg sang... i min brors bryllup Har du noen gang lært deg å spille et instrument? Nei, men skulle alltid ønske at jeg gjorde det! Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sala21 Skrevet 3. oktober 2014 #339 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg spiller gitar Har du noen gang bare gått ut i regnet fordi du ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker1000 Skrevet 3. oktober 2014 #340 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hmm ikke som jeg kan huske! Har du gjort noe skikkelig vilt den siste måneden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå