Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #181 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Jepp, still do. Har du noen gang flyttet utenlands? Endret 1. oktober 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #182 Del Skrevet 1. oktober 2014 PTR (Denne tråden heter ...? hahahaha) GAH! Er mye å holde styr på her seru! Har egentlig mine sjokk-stunder jeg også. Har du noen gang rota deg bort på et Internettforum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #183 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk på meg noen klær som katten hadde prestert å gjøre gjennomvåte.. skjønner ikke at jeg ikke enset det tidsnok De kom riktignok fort av igjen for å si det sånn... Har du noen gang vurdert å flytte utenlands`? Hahaha hahahaha Hahahah Ja det har jeg..... lol Danmark, Usa, Spania Har du noen gang blitt kåt på helt feil tidspunkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #184 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Har du noen gang flyttet utenlands?Ja, har bodd i utlandet i mange år, i to forskjellige land.Har du noen gang spist spist en bhut jolokia?Hahaha hahahaha Hahahah Ja det har jeg..... lol Danmark, Usa, SpaniaHar du noen gang blitt kåt på helt feil tidspunkt?Det der er vel aldri feil? Endret 1. oktober 2014 av PTR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #185 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang smakt på hund / katt som de spiser i andre land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #186 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei har aldri spist Bhut Jolokia.... Hørtes ut som Samisk Julekake... Har du noen gang glemt pizzaen i stekeovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #187 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei. Har du noen gang smakt på hund / katt som de spiser i andre land? Nei.... fyyyyyy Har du noen gang glemt pizzaen i stekeovnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #188 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, har bodd i utlandet i mange år, i to forskjellige land. Har du noen gang spist spist en bhut jolokia? Det der er vel aldri feil? Jo det kan det faktisk være..... LMAO!! nok om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #189 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei.... fyyyyyy Har du noen gang glemt pizzaen i stekeovnen? Glemt å glemt. Har nok hatt an inni litt lengre enn jeg burde fordi jeg har glemt tiden, men ikke pizzaen i seg selv. Har du noen gang satt fyr på noe med vilje (hus, bil, skog.. you name it, sånne ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #190 Del Skrevet 1. oktober 2014 Satte fyr på noen raketter hvert Nytt år LOL...... Men ja.. bilder kanskje.....! Har du noen gang smuglet noe inn på et fly som ikke er tillatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #191 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Laserpenn om det er ulovlig.. Har hørt så. Har du noen gang smuglet fra Tax-free? Endret 1. oktober 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 1. oktober 2014 #192 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, lovlydig frøken Har du noen gang snakket stygt om din aller beste venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #193 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har ikke venner, så det er enkelt... å unngå... LOL Tuller.. Nei det har jeg ikke Har du noen gang nyst på noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 1. oktober 2014 #194 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja... Selfølgelig ikke med vilje da! Har du noen gang tatt i mot et lam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #195 Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei xD Har du noen gang vært på jakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #196 Del Skrevet 1. oktober 2014 JA, Har du noen gang fått Laks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. oktober 2014 #197 Del Skrevet 1. oktober 2014 JA, Har du noen gang fått Laks? Nei, fikk en liten - bitteliten - ørret på isfiske for typ tjue år siden. Har du noen gang bokstavelig talt dritt deg ut offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #198 Del Skrevet 1. oktober 2014 Gjør det stadig enda......! Har du noen gang ramlet på sykkel? Eller av Sykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PTR Skrevet 1. oktober 2014 #199 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flere ganger. Har du noen gang lagt merke til at visse forumbrukere er ivrige på å påpeke andres feil, i et desperat forsøk på å fremstå som bedre/smartere selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 1. oktober 2014 #200 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jepp. Har du noen gang skjelt ut et fremmede menneske for sin oppførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå