Rumle Skrevet 4. juni 2018 #5481 Del Skrevet 4. juni 2018 Det har jeg nok helt sikkert. HDNG tatt på deg en annens parfyme ved et uhell og slitt med det gjennom dagen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 4. juni 2018 #5482 Del Skrevet 4. juni 2018 Ja, det er helt forferdelig, får nesten ikke puste. Hva lukter det av meg nå!!!! ? Hdng lurt på hvem det er så dufter så godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 5. juni 2018 #5483 Del Skrevet 5. juni 2018 Det hender. Har du noen gang fått en uanstendig julegave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5484 Del Skrevet 5. juni 2018 Nei, ikke ennå. HDNG vurdert å GI en slik gave til noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. juni 2018 #5485 Del Skrevet 5. juni 2018 Det har jeg ikke, jeg er litt for sjenert til å finne på det Hdng sittet med en stor skål med reker og snavlet uten å ha brød til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 5. juni 2018 #5486 Del Skrevet 5. juni 2018 Jepp, men tilbehør er digg. Masse sitron, brød, majones eller aioli og hauger med dill. HDNG gruet deg så fælt til noe at du er som et aspeløv i flere døgn på rad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5487 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja. HDNG tenkt at.....men det var jo ikke noe å grue seg for.....og så vært veldig stolt av deg selv etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. juni 2018 #5488 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja, det skjer jo innimellom det Hdng sett spekkhuggere langs kysten vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5489 Del Skrevet 5. juni 2018 Aldri i levende live nei... Har du noen gang vært i båt på hav og sett stor mørk skygge bevege seg under båten din og ikke helt visst hva det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2018 #5490 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja HDNG tatt dykkersertifikat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5491 Del Skrevet 5. juni 2018 Nei, bevare meg vel...det skulle ha tatt seg ut! HDNG tenkt at havet er et uendelig svart og farlig dyyyyyyyyyyp.........................? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2018 #5492 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja, har selvsagt det. Men, mest av alt synes jeg det er spennende og vakkert HDNG sett en hval på skikkelig nært hold? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5493 Del Skrevet 5. juni 2018 Ja. Hval sjokolade og jeg har stirret hverandre dypt og forståelsesfullt inn i sjela! HDNG tenkt at den som oppfant sjokoladen gjorde oss en kjempetjeneste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. juni 2018 #5494 Del Skrevet 5. juni 2018 Åhja .. eller bjørnetjeneste HDNG googlet hvordan sjokolade oppsto? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni 2018 #5495 Del Skrevet 5. juni 2018 Nei, men jeg har sett program fra der folk dyrker kakao...og de hadde aldri sett sluttproduktet noen gang og ble veldig overrasket over at det var så godt. De så glade ut der de smattet og jeg forstår dem veldig godt. HDNG hatt en polkadåttet bikini og kjent på problemstillingen på stranden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. juni 2018 #5496 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg har bare hatt en polkadåttet badehette gjett om den slo ann!!! Hdng sittet i en badering og drømt at du var på bahamas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. juni 2018 #5497 Del Skrevet 5. juni 2018 Hmmm, jeg har nok aldri suttet i en badering og drømt om Bahamas, men når Åge har sungi om lov dæ tur te Bahamas, så har jeg lurt på hvordan det er der. HDNG tulleringt til Frøken Ur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. juni 2018 #5498 Del Skrevet 6. juni 2018 Nei. HDNG sunget i kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 6. juni 2018 #5499 Del Skrevet 6. juni 2018 Ja. Har du noen gang skilt klinten fra hveten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 6. juni 2018 #5500 Del Skrevet 6. juni 2018 Er ikke det noe man gjør hele tiden? Hdng vridd fletta av noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå