Gå til innhold

umettelige behov, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært der du er, TS, jeg syns det var helt forferdelig vanskelig. Jeg følte meg uønsket, uattraktiv, sex-fiksert og at jeg presset ham. Kjøp deg en dildo, er faktisk ikke et råd, det er et hån. Man ønsker at kjæresten skal ha lyst på en. Vi fikk ikke forholdet til å vare.

Ja huff.. Fikk skikkelig dårlig samvittighet en gang jeg virkelig tvingte han. Følte det som om jeg hadde gjort et overgrep. Skammer meg den dag i dag. Stakkars.. - ts

Anonymous poster hash: 9c769...7b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare å ta på seg bleie.. Det dreper lysten!;)

Anonymous poster hash: ec3ac...a22

Skrevet

Ja mulig det....Jeg syntes bare jeg leser så fantastisk mange tråder her om menn og kvinner som sier partneren deres ikke vil ha sex like ofte som dem.....Det er liksom aldri noen som lager poster hvor dem klager på at "ÆSJ dama/typen min vil ha mye mere sex enn meg! Jeg syntes det er så ille å gå rundt å måtte tilfredstille h*n hele tiden :("

Jeg har ikke tenkt så mye over om hvem av kjønnene som styrer sexlivet, men bare at det er den med minst lyst som dikterer hvor mye sex det skal haes.

Det er fordi de med dårlig sexlyst ikke har interesse av å henge på et seksualforum. Jeg har så godt som ingen sexlyst og har alltid vært sånn. Har pliktsex med mannen 1 kveld i uka (han vet ikke at jeg aldri er kåt da, jeg er flink på å fake). Om han hadde vært som TS så hadde det blitt slutt i løpet av få måneder. Sutring og masing om sex når han allerede knuller henne 3 ganger i uka blir bare for dumt!

Anonymous poster hash: a7a77...bee

Skrevet

Det er fordi de med dårlig sexlyst ikke har interesse av å henge på et seksualforum. Jeg har så godt som ingen sexlyst og har alltid vært sånn. Har pliktsex med mannen 1 kveld i uka (han vet ikke at jeg aldri er kåt da, jeg er flink på å fake). Om han hadde vært som TS så hadde det blitt slutt i løpet av få måneder. Sutring og masing om sex når han allerede knuller henne 3 ganger i uka blir bare for dumt!

Vel, det er som om jeg skulle sagt at det blir for dumt å klage på pliktsex når det KUN er en gang i uka.

Som HarryDotter sier; det hadde vært fantastisk om alle hadde like behov. - ts

Skrevet

Bare å ta på seg bleie.. Det dreper lysten!;)

Anonymous poster hash: ec3ac...a22

Haha, skal si at han får ta på seg det di dagene han vil jeg skal holde meg unna :P - ts

Skrevet

Vel, det er som om jeg skulle sagt at det blir for dumt å klage på pliktsex når det KUN er en gang i uka.

Som HarryDotter sier; det hadde vært fantastisk om alle hadde like behov. - ts

Kan også si at stort sett er det 2 ganger i uken, maks 3. Denne uken som var hadde vi oss kun 1 gang. Og hvis det er levbart for en som aldri vil ha sex, så kan du selv tenke deg hvordan det er for noen som kunne hatt flere ganger daglig. - ts

Gjest HarryDotter
Skrevet

Var du slik den gangen du møtte ham og gikk inn i forholdet? Visste han om det at du hadde så liten lyst? Dette er jo en STOR dealbreaker for de aller fleste folk.

Hadde jeg hatt så lav lyst hadde jeg vært ærlig å sagt dette før jeg gikk inn i forholdet.....fordi jeg vet at partner kan måtte gå å lide fordi hun ikke får dekket behovene sine, og det ville jeg ikke dratt et annet menneske inn i. Da er man ikke kompatible seksuellt. Kan slike forhold fungere i lengden?

Hadde jeg personlig vært mannen i et lignende forhold hadde jeg brutt...selv om jeg var glad i henne...ingen bør leve et liv sammen og bare få litt av behovet sitt dekket.

dette er ikke et spark til deg...men jeg skjønner ikke folk holder ut når preferansene er så sprikende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...