AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 Jeg var på do istad og da så jeg lyst blod på kanten av doskålen. Fikk jo helt panikk, vannet var også lyst rosa. Jeg har nettopp vert gravid og tatt keisersnitt. Går også på jern kan det ha noe med dette å gjøre? Har helt angst for kreft nå! Tok ct av bekkenet forrige uke, kan man se kreft på ct? Anonymous poster hash: c3ade...c9b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Friskt (alså lyserødt/rødt og ikke mørkt) blod er ikke farlig det kan være alt fra en rift til hemorider. Men hvis du er redd så ringer du til legen i morgen. Da slipper du å gå rundt å være nervøs/redd. Det er nok ingenting farlig Anonymous poster hash: 4f455...53a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Som sagt over; friskt blod er ytterst sjeldent farlig og er som regel en rift el. Cancer kan sees på CT så lenge forandringene er store nok, så du kan nok ta det med ro Du skriver jo du nylig har tatt keisersnitt Anonymous poster hash: a465f...e1a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Som sagt over; friskt blod er ytterst sjeldent farlig og er som regel en rift el. Cancer kan sees på CT så lenge forandringene er store nok, så du kan nok ta det med ro Du skriver jo du nylig har tatt keisersnittAnonymous poster hash: a465f...e1a Hadde de sett noe under ks? Er redd for å ikke få se babyen min vokse opp hvis det er kreft vil det komme blod hver gang da? Kan jeg se an om det kommer flere ganger? Anonymous poster hash: c3ade...c9b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Jeg fikk også dette etter KS. Hørte med legen, han sa det var helt normalt. Kjenner at det liksom sprekker litt opp der bak, er småvondt, og så kommer det blod, gjerne mye. Hvis blodet er blandet med avføringen, altså "inni" avføringen, som del av den, er det noe annet. Men hvis blodet er "utenpå", er det sannsynligvis en rift. Gå og sjekk hos lege hvis du er nervøs. (Jeg spurte min om dette nylig, han sa dette ikke var kreftsymptom.) Anonymous poster hash: c097e...cce
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 det er ikke noe å bekymre seg for når blodet er lyst. da tyder det på en liten rift eller lignende et sted langt nede Anonymous poster hash: 57e7c...a8a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Åh takk dere er ganske sikker på at det ikke va blandet med avføringen. Skal studere den bedre i fremtiden. Skjer det flere ganger tror jeg uansett jeg ringer legen Anonymous poster hash: c3ade...c9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå