Gå til innhold

Er så forelska men...!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forstår deg. Det beste er nok å ikke ha sex med henne, og ikke ta noe kontakt. De fleste kommer som regel tilbake når de ikke får noe oppmerksomhet mer.

Jeg har kontakt med en fyr. Jeg foreslår å møtes, men han skal noe hele tiden. Jeg vil at han skal si ifra at han ikke er interessert, men neida. Han sier han liker meg. Skjønner ikke bæret, og det gjør så vondt. Åh.

HVORFOR KAN IKKE FOLK BARE SI IFRA?! :(

- Jente 21

Anonymous poster hash: a3a70...7d2

Sant. Er visst veldig vanskelig for folk å si i fra og si sannheten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke kult å bruke noe du har fortalt i fortrolighet som "liksom-grunn" til å dumpe deg, med mindre det er den virkelige grunnen da.

Skrevet

Forstår deg. Det beste er nok å ikke ha sex med henne, og ikke ta noe kontakt. De fleste kommer som regel tilbake når de ikke får noe oppmerksomhet mer.

Jeg har kontakt med en fyr. Jeg foreslår å møtes, men han skal noe hele tiden. Jeg vil at han skal si ifra at han ikke er interessert, men neida. Han sier han liker meg. Skjønner ikke bæret, og det gjør så vondt. Åh.

HVORFOR KAN IKKE FOLK BARE SI IFRA?! :(

- Jente 21

Anonymous poster hash: a3a70...7d2

har det på sammemåte.. han svarer tregt, noen ganger kort, men samtidig sier han vil se meg osv…skjønner ikke en dritt.

Anonymous poster hash: c1f09...258

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

I så fall kunne hun vært ærlig å si det som det er og ikke bruke faren min som en unnskyldning.

Men hun skylder ikke deg å være ærlig selv om du kanskje forventer det av henne.

Nå vet jo ikke jeg hva som egentlig har skjedd i ditt tilfelle, men som netti påpeker så er egentlig grunnen hun kommer med irrelevant.

Det gjør vondt når en man er forelsket i og bryr seg om ikke gjengjelder det og det er vel i første rekke avisningens følelser du føler på nå. Det at hun kommer opp med en dårlig grunn forsterker det kanskje. Man er irrasjonell når man opplever en form for kjærlighetssorg, men man kommer over det.

Endret av Minesveiper
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg skal ikke mase på henne, men det gjør vondt at hun skal være redd og tror jeg blir som faren min, en mann jeg aldri skal bli som! Jeg har faktisk ikke et hjerte av stein og jeg er følsom. Men det hjelper visst ikke. Lyver hun og bruker det som en unnskyldning så er det også vondt og frekt gjort. Prøver å glemme henne men det går jo ikke. Huff jeg gir snart opp kjærligheten.

Men du sier jo at du synes hun er "dum" som bruker det at du kan bli som faren din som grunn, og du sier også at dersom hun bruker dette som unnskyldning så er hun frekk, bare her har du 2 grunner til at du egentlig ikke synes hu er så himla bra. Kanskje du bare er ensom og har rettet kjærligheten din mot henne, selv om du kanskje ikke liker selve henne som person så himla godt?

Skrevet (endret)

Ja jeg er ensom. Vennene mine er opptatt, enten har de barn og ta seg av, ellers er det andre ting. De som ikke har barn er sånn at de ikke finner på ting med venner, bare når det gjelder festing. Blir ikke akkurat mindre ensom av bare ons. Det er jo bare sex og så ikke mer. Ingen jeg kan snakke med alt mulig om. Fuckfriendsa er også bare til å ha sex med, ikke noen jeg kan snakke med alt om. Derfor vil jeg ha ei å dele livet mitt med. Prøver å få ei å date med og ikke bare ons. Hun her virket så snill, og forståelsesfull, men neida. Bare løgn og komme med dårlig unnskyldning når hun kunne sagt sannheten. Det verste er når jeg blir forelska og de driver bare å lyver. Det er vondt og da blir jeg forbanna. Prøver å kutte ut kontakten med henne nå for å se om jeg kan glemme henne. Hun driver å skriver melding om vi ikke skal møtes å kose oss og litt sånn. Jeg svarer ikke, og vet ikke om jeg kommer til å svare. Er vondt å svare og møte henne, og det er vondt å la være å svare også. Huff!

Endret av Blåtime
  • Liker 1
Gjest HowardRoark
Skrevet

Kanskje du bare er ensom og har rettet kjærligheten din mot henne, selv om du kanskje ikke liker selve henne som person så himla godt?

Bingo!

Men det du sier der kan generaliseres til å gjelde svært mange forhold og ikke-forhold.

:)

Ja jeg er ensom.

Start med å ta fullstendig ansvar for ditt eget liv og legg vekk selvmedlidenheten.

Om du ikke ønsker å kun ligge med kvinner (mange menn hadde drept for dine problemer), så slutter du å kun ligge med kvinner.

Om du ønsker å 'date' kvinner, så begynner du å 'date' kvinner.

Om du har få venner, møt nye mennesker og vær vennlig, nysgjerrig og interessert.

Skrevet

Er blitt veldig glad i ei ons. Vi har møtt hverandre 3 ganger nå og jeg har fått følelser for henne og vil noe mer enn bare sex. Vil ta henne med ut på en skikkelig date og bli bedre kjent. Ser for meg en framtid med henne, men hun vil ikke. Hun sier jeg er veldig kjekk, har kroppen og utseendet med meg, og er veldig snill. Det ble jeg glad for å høre så klart men..

Jeg har vert litt åpen med henne og fortalt om faren min og fortiden min. At han var voldelig og drakk mye. Skulle jeg aldri sagt. Jeg har sagt jeg vil noe mer, men hun sier hun kan ikke pga faren min!? Hun vil ha barn en gang og det kan hun ikke med meg (likevel har hun sex med meg eh..) hun er redd jeg blir som faren min, og blir voldelig med henne og barna! Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å blitt som han. Slår ikke folk jeg elsker. Hun vil ikke høre. Så er det det med rusen. Er det bare noe hun sier på gøy? Hva skal jeg gjøre? Kommer ikke over henne, hun er så nydelig! Men det kan aldri bli noe, kan det vel? Er lei av at livet mitt bare er kaos, rot og nedturer! Har aldri hørt noen som ikke vil date pga foreldra!

En skal ikke automatisk ta alt en person sier som årsak for "dumping" som god fisk. Det kan godt være at det du fortalte ga henne en vei ut med en unnskyldning som i hennes øyne var langt mer åpenbar og lettforklarlig enn noe annet.

Det vil derfor være liten vits i å overanalysere dette.

Skrevet

Start med å ta fullstendig ansvar for ditt eget liv og legg vekk selvmedlidenheten.

Om du ikke ønsker å kun ligge med kvinner (mange menn hadde drept for dine problemer), så slutter du å kun ligge med kvinner.

Om du ønsker å 'date' kvinner, så begynner du å 'date' kvinner.

Om du har få venner, møt nye mennesker og vær vennlig, nysgjerrig og interessert.

Jeg klarer jo ikke å la være å ligge med de heller ;) Problemet er at de jeg VIL date, kommer alltid med unnskyldninger. Jeg er åpen og forteller sannheten om meg selv til de, men jeg må visst slutte med det. For da vil de ikke være med meg. Ingen vil være med en som ruse se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...