Gjest Hummels Skrevet 24. september 2014 #1 Skrevet 24. september 2014 (endret) Er blitt veldig glad i ei ons. Vi har møtt hverandre 3 ganger nå og jeg har fått følelser for henne og vil noe mer enn bare sex. Vil ta henne med ut på en skikkelig date og bli bedre kjent. Ser for meg en framtid med henne, men hun vil ikke. Hun sier jeg er veldig kjekk, har kroppen og utseendet med meg, og er veldig snill. Det ble jeg glad for å høre så klart men.. Jeg har vert litt åpen med henne og fortalt om faren min og fortiden min. At han var voldelig og drakk mye. Skulle jeg aldri sagt. Jeg har sagt jeg vil noe mer, men hun sier hun kan ikke pga faren min!? Hun vil ha barn en gang og det kan hun ikke med meg (likevel har hun sex med meg eh..) hun er redd jeg blir som faren min, og blir voldelig med henne og barna! Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å blitt som han. Slår ikke folk jeg elsker. Hun vil ikke høre. Så er det det med rusen. Er det bare noe hun sier på gøy? Hva skal jeg gjøre? Kommer ikke over henne, hun er så nydelig! Men det kan aldri bli noe, kan det vel? Er lei av at livet mitt bare er kaos, rot og nedturer! Har aldri hørt noen som ikke vil date pga foreldra! Endret 24. september 2014 av Blåtime
Guadaloupe Skrevet 24. september 2014 #2 Skrevet 24. september 2014 Nå er det slik at de fleste som har ons ikke ser på ons'en som noe kjærestemateriale, kun et ligg. Det er nok det hun tenker og, at hun ikke vil date deg pga. faren din er nok bare en dårlig unnskyldning. Jeg mener du burde kutte henne ut og glemme henne. Det nytter ikke å mase hvis hun ikke vil. Det er mitt råd. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2014 #3 Skrevet 24. september 2014 Er blitt veldig glad i ei ons. Vi har møtt hverandre 3 ganger nå og jeg har fått følelser for henne og vil noe mer enn bare sex. Vil ta henne med ut på en skikkelig date og bli bedre kjent. Ser for meg en framtid med henne... Nå trodde/håpet jeg det var meg du snakket om.. det passet så godt.. helt til der jeg kuttet bort Tror ikke det er så mye du får gjort desverre. Om hun har bestemt seg for at hvis faren din slo, så gjør du det og, så tror jeg ikke du klarer å endre hennes oppfatning av det samme hvor mye du sier at du ikke kommer til å slå. Hun tror kanskje det er arvelig. Eller hun bruker det som unnskyldning? Anonymous poster hash: ad2a7...6ef
Gjest Hummels Skrevet 24. september 2014 #4 Skrevet 24. september 2014 Jeg skal ikke mase på henne, men det gjør vondt at hun skal være redd og tror jeg blir som faren min, en mann jeg aldri skal bli som! Jeg har faktisk ikke et hjerte av stein og jeg er følsom. Men det hjelper visst ikke. Lyver hun og bruker det som en unnskyldning så er det også vondt og frekt gjort. Prøver å glemme henne men det går jo ikke. Huff jeg gir snart opp kjærligheten.
FrkHumle Skrevet 25. september 2014 #5 Skrevet 25. september 2014 Det var jo en veldig merkelig grunn. Har heller ikke hørt om noen som holder tilbake pga foreldrene. Vil nesten anta det er en unnskyldning, fordi hun ikke vil date uansett. Men nå har dere jo havnet sammen mer enn en gang, så det er egentlig bare uforståelig. 2
Djungelvrål Skrevet 25. september 2014 #6 Skrevet 25. september 2014 Er du seriøst overrasket over at hun vil ligge med deg men at hun IKKE vil ha barn med deg?? Hvor er logikken? Det er ikke sånn at man vil ha barn med folk bare fordi man ønsker sex med dem...hvordan skulle verden sett ut da? 1
Ferny Skrevet 25. september 2014 #7 Skrevet 25. september 2014 Jeg tenker at hennes grunn er legitim. Har man vokst opp med vold, så er det større sannsynlighet for å ty til vold selv - til tross for at du er overbevist om det motsatte. Og kanskje det motsatte faktisk er tilfellet i din sak, men hun vil likevel ikke ta risikoen. Det må du bare respektere. Videre er det jo snakk om ONS. Har inntrykk av at veldig mange gjerne ser på en sånn person som "bare" en sexpartner. Sånn sett burde du ikke bli veldig overrasket. At hun har sex med deg, betyr ikke automatisk at hun vil ha barn med deg. Det er vel noe man ønsker å få med en past partner som man planlegger en fremtid sammen med. 3
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #8 Skrevet 25. september 2014 Er du seriøst overrasket over at hun vil ligge med deg men at hun IKKE vil ha barn med deg?? Hvor er logikken? Det er ikke sånn at man vil ha barn med folk bare fordi man ønsker sex med dem...hvordan skulle verden sett ut da? Jeg vil noe mer enn bare sex. Du vet. Et forhold. Ha en framtid sammen med henne. Har ikke sagt jeg bare vil ha barn med henne. Det er det hun som vil en gang i framtida men hun ser ikke for seg en framtid med meg pga fortiden min! Jeg prøver å godta det men begynner å gå lei og gi opp håpet når ingen jeg møter vil være sammen med meg. Jeg får begynne å holde tett om meg selv så kanskje de godtar meg mer. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 25. september 2014 #9 Skrevet 25. september 2014 Hun har gjort det klart at hun ikke ønsker forhold og da kan ikke du annet enn å respektere det. Det er kjipt, men slik er det. Jeg tror forresten en dame som virkelig ønsket et forhold med deg hadde stått ved din side og støttet deg når du hadde fortalt om det med faren din. Ikke brukt det som en unnskyldning til hvorfor det ikke blir noe forhold mellom dere.
Klar*a Skrevet 25. september 2014 #10 Skrevet 25. september 2014 Jeg tror tabben du gjorde her var å gå for fort frem. De er flott at du ønsker å være ærlig om din fortid, men det kan bli for mye når man knapt har blitt kjent med hverandre. ONS er jo nettopp et tilfeldig ligg. Man kan fint gå fra ONS til forhold, den seksuelle tiltrekningen er jo der allerede. Da mangler du bare venne-delen av forholdt. Det du fortalte om din fortid mener jeg er noe som man deler med en venn, en god venn man stoler på, ikke noen man har hatt sex med et par ganger.
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #11 Skrevet 25. september 2014 Hun har gjort det klart at hun ikke ønsker forhold og da kan ikke du annet enn å respektere det. Det er kjipt, men slik er det. Jeg tror forresten en dame som virkelig ønsket et forhold med deg hadde stått ved din side og støttet deg når du hadde fortalt om det med faren din. Ikke brukt det som en unnskyldning til hvorfor det ikke blir noe forhold mellom dere. I så fall kunne hun vært ærlig å si det som det er og ikke bruke faren min som en unnskyldning.
Nettinettet Skrevet 25. september 2014 #12 Skrevet 25. september 2014 I så fall kunne hun vært ærlig å si det som det er og ikke bruke faren min som en unnskyldning. Det har jo ingen betydning hva hun bruker som unnskyldning! Hun er ikke interessert i deg som noe annet enn en hun har sex med. Aksepter det!
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #13 Skrevet 25. september 2014 (endret) Det har jo ingen betydning hva hun bruker som unnskyldning! Hun er ikke interessert i deg som noe annet enn en hun har sex med. Aksepter det! Hun trenger ikke være frekk for det. Å bruke sånn som unnskyldning er bare frekt gjort. Går an å si "jeg er ikke interessert i noe forhold". Endret 25. september 2014 av Blåtime 1
Gjest Malanthor Skrevet 25. september 2014 #14 Skrevet 25. september 2014 Du kan da ikke stole på de grunnene hun gir deg. Og heller ikke på hva hun sier om dine gode sider. Folk lyver jo så de renner av dem når det kommer til slikt.
Gjest Hummels Skrevet 25. september 2014 #15 Skrevet 25. september 2014 Du kan da ikke stole på de grunnene hun gir deg. Og heller ikke på hva hun sier om dine gode sider. Folk lyver jo så de renner av dem når det kommer til slikt. Huff ja tydeligvis. Er ikke mange man kan stole på!
Gjest Malanthor Skrevet 25. september 2014 #16 Skrevet 25. september 2014 Huff ja tydeligvis. Er ikke mange man kan stole på! Man blir jo ikke akkorat lært opp til at ærlighet er en dyd lenger. Men bare tenk tilbake på når du kanskje har måttet avslå noen, eller slå opp med noen. Eller blitt spurt om hvordan noen ser ut i et gitt plagg. Hvor lett er det å være helt ærlig når du istedet kan pynte på sannheten og slippe sårete følelser og dårlig stemming.
Gjest HowardRoark Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Kanskje du er for bra for henne? I all oppriktighet, så anbefaler jeg deg og andre menn og slutte å utlevere dere selv til kvinner dere ikke engang kjenner. Generelt, jo mindre du forteller om deg selv, jo bedre.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 Seriøst, skulle HAN være for bra for henne!?!?? Har noen av dere i det hele tatt sjekket hva slags tråd Blåtime startet nesten rett etter denne? Jo, den handlet om prostitusjon, om å selge sex for penger. Siden kvinner solgte sex, så vurderte Blåtime også å gjøre det samme. Og dette skal liksom være en mann som skal behandle kvinner så bra, og som er full av moral og integritet til vanlig. Jeg håper ikke du blir som faren din da ... Anonymous poster hash: ef71c...ea2
Gjest Hummels Skrevet 26. september 2014 #19 Skrevet 26. september 2014 (endret) Seriøst, skulle HAN være for bra for henne!?!?? Har noen av dere i det hele tatt sjekket hva slags tråd Blåtime startet nesten rett etter denne? Jo, den handlet om prostitusjon, om å selge sex for penger. Siden kvinner solgte sex, så vurderte Blåtime også å gjøre det samme. Og dette skal liksom være en mann som skal behandle kvinner så bra, og som er full av moral og integritet til vanlig. Jeg håper ikke du blir som faren din da ... Anonymous poster hash: ef71c...ea2 Hvorfor i all verden skal det være så greit at kvinner gjør det men ikke menn? Gjør kvinner det kan jo menn også. Er jo likestilling i Norge nå vet du Har ikke tenkt å bli som faren min. Jeg kan da for søren behandle kvinner bra selv om jeg elsker sex!? Endret 26. september 2014 av Blåtime
AnonymBruker Skrevet 26. september 2014 #20 Skrevet 26. september 2014 Forstår deg. Det beste er nok å ikke ha sex med henne, og ikke ta noe kontakt. De fleste kommer som regel tilbake når de ikke får noe oppmerksomhet mer. Jeg har kontakt med en fyr. Jeg foreslår å møtes, men han skal noe hele tiden. Jeg vil at han skal si ifra at han ikke er interessert, men neida. Han sier han liker meg. Skjønner ikke bæret, og det gjør så vondt. Åh. HVORFOR KAN IKKE FOLK BARE SI IFRA?! - Jente 21 Anonymous poster hash: a3a70...7d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå